elinelvira

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Calm.The.Fuck.Down

Av Elin - 21 februari 2011 20:20

Hellusan!


Har inte orkat plugga idag, så ska lägga mig tidigt och sova in imorgon. För då är det bara 1 ynka dag innan jag sitter på ett flygplan påväg mot Thailand. 1 DAG! Så känner mig inte så jätte taggad att plugga svenska och SO, gör det på flex imorrn :D Imorrn är det min sista dag i skolaaaaan!!! hehe måste verkligen lugna ned mig...


Fick även en uppenbarelse idag att mina vänner faktiskt är....människor. Asså det bara slog mig! Jag har aldrig tänkt på dem som...människor! haha asså det här måste låta helt random men det var en galet cool känsla :D Har aldrig sagt att jag är normal heller... Slutade vid 12 för lektionerna var inställda, gick hem till Sophie, såg Step Up med kaj och froj. Såklart ska Kajsa berätta vad som hände för de andra ;) haha!


Galet fin film, se den människor! :D


Kram Elle


 
 
Adina

Adina

21 februari 2011 21:33

Haha, du är rolig du^^

Går ni i skolan?:O Vi har sportlov vi:)
Kram

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Marie

Marie

21 februari 2011 22:08

Hoppas du får en superfin resa, du får försöka hinna ta massa foton också! :D
Jag ska ha det så bra jag bara kan här hemma i kylan, haha. Får drömma om våren! :)

Ha det bäst!
Kramkram

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

22 februari 2011 09:17

Åh, ha det superbra! :D
Kram

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

nora

22 februari 2011 19:54

fin blogg :)

 
Ingen bild

marre

22 februari 2011 23:49

åååh step up, me love tyler!!!! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards