elinelvira

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Elin - 24 februari 2011 17:16

Hejhej :)

Nu när E är i Thailand ska jag och Audrey gästblogga lite här. Om nån undrar vem jag är så är det jag som är bredvid E på headern ;).

Jag är inte aaalls avundsjuk på henne, nejnej, jag har det ju så bra här hemma i kalla Sverige! *host*. Idag var det verkligen sjukt kallt! Och på lördag drar jag till Norge och åker skidor...Även fast det också är kul tycker jag att jag kunde ha hängt på till Thailand! Men nu är det försent :(


Här är en otroligt fin låt som jag hörde hemma hos K för ett tag sen, originalversionen är av Kent fast jag tycker att den här är bättre :)


Vad tycker ni? Kents version finns bland klippen som kommer upp när man har tittat klart :)


F  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards