elinelvira

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin - 5 februari 2011 17:31

Hejsan alla!


Idag har jag svarat på lite kommentarer, haha 5 st! Har även köpt present till min kompis, en grå tröja (haha har en likadan) Jag ska på hennes tjejmiddag snart, vid 7 och slutar vid 10 ungefär! Kussarna ska äta här idag men de är kvar när jag kommer hem igen, det kan jag svära på! ;) Så jag borde fixa mig nu. Det blir min gröna blus och jeans, nää men måste slå in pressen och göra klart kortet nu!


Här får ni en cool "låt", det är massa låtar ihopsatta till en och det är galet bra gjort!

bland annat är det låtar av black eyed peas, miley cyrus, lady gaga, Taylor swift, flo rida, beyonce, katy perry,kanye west, justin timberlake, kelly clarkson, rihanna, jason maraz och fler! Galet coolt!


Kram Elle

Av Elin - 4 februari 2011 23:52

God kväll :D


Kvällen har spenderats med Kussen och lillebror. Vi spelade Black Ops sen så fixade vi en dejt till honom, så jävla kul asså! Som jag sa innan, en amazing Fredag! Precis efter maten så beställde jag lite grejor från nätet, 2 bikinis, 2 klänningar, flipflopps och 2 shorts :D Till Thailand då mest, men vissa saker kommer i Maj så det blir lite sommar grejor. Nice att pappi betalar (a)


     




jeans shortsen och den rosa blommiga bikinin kommer i Maj tror jag :P + Ett par svarta mjukis shorts som inte fick vara med :D Fast de kommer med till Thailand då!


Kram Elle

Av Elin - 4 februari 2011 16:32

Hejsan!


Idag har det varit en typisk fredag! Och för en perfekt fredag så ska det innehålla:


- 1 Matsked kaos  

- 2 Koppar skrik

- 5 liter 9D (extremt viktigt!)

- 8 teskedar skratt

- 2 kryddmått "Baby med Justin Bieber"

- 1 deciliter hysteri

- 6 matskedar skoj!


haha det är mitt recept för en lyckad fredag :D Nu ska jag dra till kussen, vi behöver verkligen snacka och ha kul ;)




Kram Elle

Av Elin - 3 februari 2011 15:42

Shoo bree!!


Idag är det Torsdag. Började med att gå till syon, snackade gynmasiun. Haha, jag vet redan vart jag vill gå, men det kändes som om jag behövde den tiden med henne iaf. Resten av dagen har varit helt okej. Började skissa på min bild på bilden, hmm vette katten vad som kommer bli av den! Efteråt fick jag iaf lust att rita, ska nog rita ballettskor. Har haft det i huvudet hela igår också (a) Sen blire plugg, SO, Matte, Kemi och engelska...


hmm, att tända eld på skolan skulle antagligen vara en sak jag skulle ångra efteråt...


Kram Elle


Av Elin - 1 februari 2011 20:27

Haha dessa två galet allmänbildade tjejer gjorde min kväll! Frida, du har hittat dina undersåtar! Min vän Froj ska antagligen inte jobba som kartkonströr om man säger så...

F " Elin, Elin, Elin, jag vet vart portugal ligger!!!!"

E "Eh okej, vart trodde du det låg förut då?"

F "Meh jag vet inte, vid Polen kanske...."

E "Aha, och vart ligger Polen då?"

F " I typ Asien...?!"



"Ja, men om Emil i Lönneberga prata skånska, så hade Malmö varit i småland."

 

haha asså jag döööör!!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards