elinelvira

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Elin - 15 mars 2011 21:18

Go kväll på er!


Jag sökte runt lite på Youtube och hamnade såklart bland massa Taylor Swift videos (höhö) jag måste bara berätta för er alla vilken underbar människa hon är. Hon väljer tex ut personerna till sina musikvideos för att hon vill att hon ska känna samhörighet till dem. Sångerna handlar ju faktiskt om hennes privatliv! Hon hade en 13 timmars lång meet and greet med sina fans, vilken annna kändis har haft det?? Hon är jordnära och ambitiös. Hon skriver sina egna låtar och sände in demos till skivbolagen när hon var bara 11 år gammal. Taylor är alltid sig själv och vågar bjuda på sig.När hon vinner priser på olika awards så dansar hon alltid av lycka och börjar gråta av tacksamhet! Nu när tsunamin förstörde Japan skänkte hon 18 miljoner dollar!!!! Detta är inte första gången hon donerar pengar till katastrofdrabbade områden. När en orkan drabbade Nashville skänkte hon pengar och Haitaikatastrofen lika så. Där satt hon även i timmar och tog emot samtal. Snacka om generös tjej! Hon är ett bra exempel på att hur mycket motvind du än får så ska du fortsätta kämpa, det är bara att sätta på dig lite varmare kläder! Taylor är verkligen min förebild ♥


En sådan fin människa, det är helt galet! Hon färkänar all framgång!


haha är på skrivhumör idag! :D


Kram Elle

Av Elin - 15 mars 2011 18:03

Hejsan alla!


Fick sluta 1 timme tidigare men istället stod Kaj jag och Audrey och snacka filmer i en korsning. haha! Gick hem, såg 3 avsnitt Friends (me love!) började på svenskan men pallar bara inte. Asså jag är så sjukt skoltrött så det är sannslöst! Jag vill plugga, jag vill verkligen, men det går inte!!!! asså det är så jobbigt! Men ska göra klart det nu, sen ska jag läsa SO sen kolla igenom Biologin. Gash, vi har nationella imorgon!!! :O Fick en kommentar igår av en anonym, tja vad ska man säga?? Tack antar jag ^^


hej fin blogg du har!
måste bara säga att du är så jävla snygg! du ser ju ut som värsta modellen, varför söker du inte nåt modell jobb? jag skulle lungt gjort det om jag var du! jag vet inte hur lång du e men who cares? du ser ju så bra ut!! skulle du iaf kunna lägga ut lite mer bilder på dig själv här på din blogg skulle uppskatta det.

 

SV: haha oj tack tror jag. Jag är 1.67 lång så jag är lite för kort för att vara model och så måste man vara smalare också. Men jag tycker det är roligare att vara bakom kameran så det är ingen förlust. Men tack så jätte mycket för din kommentar! Blir så glad :D

tycker inte jag blir så bra på bild så det blir en sånhär bild, haha jag asgarvar men det syns kanske inte ^^ gud vilket långt inlägg!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards