elinelvira

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Bästa humorn!!!

Av Elin - 20 mars 2011 18:33

Hejsan!


Det blev inget köpt på Ikea och så fick jag sitta och vänta på att min lillebrors träning skulle sluta. Jag kan inte berätta vad han tränar för jag skäms ihjäl!! Så utflykten blev ganska failad!!! Har ätigt och nu ska alla bege sig till kussens place för att koka ihop något spännande. Nej, men vi ska planera en fest, men den är hemlig så säg inget till nån ;D


Haha bara för att min humor är så jävla skön så måste ni se hela klippen, tårarna bara sprutar när jag ser detta! haha så klockre unge! :´D länk!!!!!!

haha asså jag döööööööööör!!!!



Kram Elle

 
 
Linn

Linn

20 mars 2011 18:47

hihi gillar du också justin bieber ?
Aha din lillebror går på dans va hehe, men det är ju inget skämmigt isåfall, hiphoppare gör ju det aja, gillar dina inlägg

http://linnfannyalexandrasvensson.blogg.se

 
Linn

Linn

21 mars 2011 14:53

Svar: Nej jag gillar inte han. Men hans utseende tycker jag är gulligt. För han ser helt ny ut i ansiktet nu och mer gulligare ;)
Kram

http://linnfannyalexandrasvensson.blogg.se

 
Adina

Adina

21 mars 2011 16:46

Haha, vilken rolig!;P

Sv:
Vi funderar vad vi ska ha, men de flesta tipsen jag fick var ganska lika varandra (middag, film) - så iaf jag funderar på om vi kan göra något på dagen (bowling ex), sedan bjuder vi på middag och så blir det film och mysigt.
Men tack för tipset!

Haha, du älskar verkligen Ögat över månskäran!;P
Jag har kommit till att Gemma tagit med den där...kraften,trolldomen (från kristallstoderna)till riktiga världen...och just nu har precis Penelope sagt till Mr Bumble att hon har en åkomma:) Jag har inte så mycket kvar!
Den är ganska bra!:) liiite långtråkig bara, tycker jag... men jag gillar den! Fast den borde vara sorglig, för då blir böcker bättre^^

Jag vet inte om jag är nyttigare på våren/sommaren, men jag springer ibland ute då, och är ju ute på sommaren - så jag blir ju av med det jag äter!

Jag gillar "Introducing me" från Camp rock:) Men jag kommer inte ihåg så många, för det var längesedan jag såg den...det är någon som jag har för mig jag tyckte var bäst, men minns inte namnet...
Sökte på youtube nyss, och den heter: "Wouln't change a thing"
Demi sjunger faktiskt ganska bra ju!;P

Svarar mera lateer!
Kraam

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Malin

Malin

21 mars 2011 19:17

Hej!

Tjejen på videon var ju jättesöt! x)

sv: Jaa, jag gillar också bilden! Synd bara att det står datum på sidan ^^
Haha, jag vill se mer av andra världsdelar, istället för bara Europa! Fast Europa är ju jättefint oxå... FRANKRIKE! Jag måste dit! Ååh, har du varit i Grekland! Dit vill jag oxå!

Jaaa, nötter är gott! :D

Jaa, när jag tänker efter är ett stavfel inte så mycket, men jag blev helt förkrossad (hehe) när jag märkte det :P
Jag vet inte vad läraren tycker om den - vi får feedback imorgon! :D Lääängtar, det är så spännande! :D
Vi fick skriva hur långa noveller vi ville - bara de var 11 kapitel, och att vi skrev tillräckligt snabbt för att hinna klart innan deadlinen (vilket vi inte gjorde, så nu ligger vi flera veckor efter i planeringen ^^). Haha, jag har hittat ett skrivhäfte från fyran, där jag skrev berättelser i. Då var man jättestolt om man skrivit typ 10 sidor - och på varje sida kanske det var åtta rader, eller något ^^ haha
Men man ska skriva långa, det är roligast! :D

Är det hon typ Frida som skulle till Thailand..? För jag tror hon skrev det på din blogg då ;)
Haha, ja men mitt Kanada-besök räknas ju knappt! Det var ju typ 20 minuter jag var där! :P
Haha, nää jag har inte sett allt! Tur det, annars skulle det vara tråkigt! :P
Mina "mål" är väl typ Frankrike (ååh, helt galen i Frankrike just nu!), Maldiverna skulle vara coolt, typ Kenya eller Tanzania eller nåt därnere i Afrika, sova i tält ute bland tigrar (om det finns där..? :P) och så! Fast vääldigt läskigt! Jag vill också åka till typ Australien, USA och ISLAND! Åh, Island måste jag åka till! :D Rida Islandshästar och bada i Blå Lagunen (även om det verkar ganska smutsigt o så^^). Men ååh, det finns så mycket jag vill åka till! :D Men allra helst Frankrike, Afrika och USA just nu, tror jag... Det känns mest rimligt att jag gör oxå, för mamma o pappa har pratat om Afrika - även om jag inte tror att vi kommer åka dit, men iaf! :P
Oj, vad långt det blev^^ hehe

Näää, Ty var ju jättebra! Fast han var lite konstig, kanske, men han var ju underbar! haha, jag blir kär i alla killar i böcker! UTOM PATCH!! Uuuuusch!!
Adina gillar inte Kartik (hon läser ju Ögat över månskäran just nu), jag blir jätteförvånad! Han är bäst! :D<333

Lycka till med alla nationella! Huuh, läskigt att sluta skolan! Sjuan är bra - inga betyg, bara två dagars prao, inga läxor för tillfället (:D) och lååångt kvar till gymnasiet!

Jaa, se Arn! :D Blev först jättebesviken när jag märkte att den var på svenska (heh, det visste jag inte innan^^), men den var riktigt bra! Speciellt tvåan! Och de var såååå sorgliga! haha, okej, jag gråter ganska lätt, men jag försökte faktiskt att inte gråta (hela klassen kunde ju se det! haha) ... fast det gick inte! :P

Oj, inte äta förrän 13!? Jag skulle DÖ! haha, men om inte jag äter inom typ två timmar efter att jag vaknat börjar jag må illa, och då äter jag nästan vadsomhelst! haha, en gång åt jag en jättetorr macka utan pålägg, bara för att jag behövde få i mig något! Men lunch, det är inte så viktigt för mig... Äter nästan inget i skolan - om det inte är jättegod mat - och hemma händer det att jag glömmer lunchen ^^

Kramkram

http://www.jaagmaalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards