elinelvira

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Elin - 26 mars 2011 23:45

Heeeejsan!


Nu sitter froj och jag i min säng och ska snart göra nåt kul. Gästerna har gått nu och vi hade det mysigt. hehe eller aa ^^ vi såg film och åt god mat. waaaa godis (från frida)

Nu är vi ombytta och hon slår mig för jag inte vill se Friends :O haha random inlägg jag vet! :P God natt på er!


Kram Elle och waa Fridfriss


 Från klassresan på Åland!

 

 

Av Elin - 26 mars 2011 11:24

God morgon!


Igår blev ganska sent så jag är trött idag (konstigt??) Men mamma väckte mig vid nio och så åt vi frukost. Sen har jag suttigt vid datorn och pysslat med lite grejor. Idag ska jag duscha, städa mitt stökiga rum, kanske fota lite ute sen så kommer Sara hit vid halv 4 kanske. Hon kan vara här i ca 2 timmar sen får vi gäster och froj ska äta med oss och se på film och sova här :D wiii! Men vi måste umgås med gästerna också har jag lovat mamma, såå aa det blir en bra lördag! Älskar att ha saker att göra! Imorrn blire shopping och plugga!


Detta är så coolt, det är ett helt vanligt bröllop med vanliga personer som blev galet kända efter detta bröllop, se och skratta!

såå klockrent!!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards