elinelvira

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Typ Ledig

Av Elin - 31 mars 2011 11:16

Hejsan!


Idag har vi ledigt, eller kanske inte ledigt för vi ska sammla in pengar till en skola i Nepal. Så jag städar hemma och gå en lång promenad med Fletchi ska senare hömta brorsan på skolan. Det finns inte så mycket att städa här hemma men jag kan damsuga, vikatvätt och städa badrummen. Om jag hinner ska jag även städa mitt rum. Fletchi är helt utslagen efter vår promenad vi vandraade runt i skogen i en timme. NU ligger han här i vardagsrummet och flämtar :D Efter det ska jag jobba på hemprovet som ska vara inne på fredag.


Det är svårt att trötta ut detta lilla busfrö :D Ingen har nog helt lyckats med det ännu!


Kram Elle

 
 
Sofie

Sofie

31 mars 2011 13:12

Hejhej, söt blogg! Allt bra?

http://shaakeit.blogg.se

 
Alexandra

Alexandra

31 mars 2011 13:46

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är

bara klicka på länke här under och anmäla dig :)
http://vadfanskajagheta.se/2011/march/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

 
Linn

Linn

31 mars 2011 15:16

din hund ?
as gullig ♥♥♥♥
Tröttnar aldrig på busiga hundar bara kul att ha en busig hund då är den pigg, och man kan hitta på saker med den. ♥
Kommentera mitt nya inlägg
Snickare,Ny låt,Slut med studiedagarna för längesen, fotorunda jag. fall du vill plz ♥

http://linnfannyalexandrasvensson.blogg.se

 
Ingen bild

froj

31 mars 2011 18:02

oooo vilken fin header :D<3!!!!

 
Adina

Adina

31 mars 2011 19:08

fin ny design!

Sv på en kommentar:
Nepp, jag fick inte dina kommentarer...:/

Jaa, Spotify är härligt!;))

Svar på en annan kommentar;P:
Haha, nej, vattnet är inte svart på riktigt;P Jag bara hittade en bildredigerare på internet (som jag för övrigt glömt bort vad det hette nu), och där kunde man göra så;P

Haha, ja, ett sådant bröllop var kul! När killarna kastade upp papprena blev man jätteförvåanad! Sådant bröllop borde jag fixa sedan när jag ska gifta mig;P Fast med Mine, Long live, Love story, Sparks fly, I'm only me when I'm with you eller någon!:) Härligt!

I helgen har jag åkt in till stan - men handlade inget, varit i furuhöjden, tagit det lugnt och firat att jag och Malin fyllde år! Det blev inte bowling som jag sa, utan vi (johanna och kicki var de enda som kom) gjorde egen pizza, filmade musikvideo till "Back to December", tittade på film och åt massa gott!:) Det var jättekul! Vad gjorde du i helgen då?:)

Svar på en tredje kommentar:):
Haha, jaa! Vad härligt att få höra den nya låten Tay skrivit sedan. Den är säkert helt awesome!

Haha, ja. Jag kan inte förstå att man kan gråta så hysteriskt efter Justin Bieber! (jag svarar typ på allt med: "Haha, jaa" :P

Japp, jag har läst "Ögat över månskäran"! Läste ut den för över en vecka sedan...
Haha, jadå, den var bra! Den var lite långtråkig, men fängslande! och lite sorglig, när Penelope inte skulle återvända hem! Och den slutade jättefint!
Sammanfattning: Den var jättebra!:)

Jag längtar, men samtidigt inte till att få komma ut och springa... jag är för lat, men det är ändå..."skönt";P

Då får du inte läsa "Crescendo", om du håller på att dö!;P
Åhhhh! Den är säkert jättespännande och läskig!:D Har du läst ut den än?:)

Kram!

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Alexandra

Alexandra

31 mars 2011 19:36

SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

http://vadfanskajagheta.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards