elinelvira

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin - 26 mars 2011 11:24

God morgon!


Igår blev ganska sent så jag är trött idag (konstigt??) Men mamma väckte mig vid nio och så åt vi frukost. Sen har jag suttigt vid datorn och pysslat med lite grejor. Idag ska jag duscha, städa mitt stökiga rum, kanske fota lite ute sen så kommer Sara hit vid halv 4 kanske. Hon kan vara här i ca 2 timmar sen får vi gäster och froj ska äta med oss och se på film och sova här :D wiii! Men vi måste umgås med gästerna också har jag lovat mamma, såå aa det blir en bra lördag! Älskar att ha saker att göra! Imorrn blire shopping och plugga!


Detta är så coolt, det är ett helt vanligt bröllop med vanliga personer som blev galet kända efter detta bröllop, se och skratta!

såå klockrent!!


Kram Elle

Av Elin - 25 mars 2011 16:27

Hejsan!


Äntligen helg! Det är så skönt även om denna vecka inte har varit så ansträngande ^^ haha! Men helg är alltid helg. Har suttigt vid datorn ett tag nu och ska kanske ta och läsa lite i Crescendo det är så galet spännande och lite halvt sorgligt! :O Sen ska jag nog kolla Lost, när jag sa att min lostperiod hade svalnat så ljög jag, det är så bra! :D Hatar dock Sawyer just nu, han som var en av min favoriter!


Några av mina favosar!

Mr Eko, Jack, Ana Lucia och Sawyer. Jag tror att Ana Lucia och Sawyer kommer bli tsm, de är så perfekta för varandra och Jack och Kate... kommer säkert inte bli så bara för att jag vill det ^^ haha så är det alltid!


Kram Elle

Av Elin - 24 mars 2011 22:22

God kväll!


Yes, idag är det torsdag det menas att imorgon är det fredag! Helg! I helgen är jag super upptagen! Fattar inte hur det gick till. Lovade massa grejor till många personer och så helt plötsligt är varje dag uppbokad, både morgon och kväll. Hmm, kanske inte så bra! Men kul! Har bara chillat idag efter skolan, skönt med en ikke plugg vecka innan alla nationella prov. Kan äntligen andas! men ska ta tag i mitt reportage på söndag. Eller aa den lilla tid jag kan räkna in som pluggtid.


Jag och Tilda i Thailand, det är snorkling i poolen som gäller! haha!


Kram Elle

Av Elin - 23 mars 2011 21:58

God natt!


Det var allt jag ville säga. haha! Har suttigt vid datorn hela kvällen typ och nu ska jag läsa Crescendo, uppföljaren av Fallen ängel. Men jag läser denna på engelska då den inte har kommit ut på svenska än. mohahah! snart kommer jag veta massa om Patch ;D Froj säger att den är läskig, hmm inget kan ju slå Lost...



Kram Elle

Av Elin - 23 mars 2011 17:17

Hejsan!


Idag har det varit värdegrundsdag, det var booooring men vi hade iaf inga lektioner. Vilket var bra! Efter skolan gick jag och Froj helt spontant hem till Kaj, där snackade vi och fotade lite. (Hon fick många hemska, hemska bilder på mig. Men dem bjuder jag på, haha!) Nu är jag hemma och borde plugga Svenska även om vi igentligen inte har nån läxa (överabitiös??) men tror jag sitter kvar vid datorn iaf tills middagen, sen ska jag kanske kolla igenom mitt failade roportage!


asså jag ryser när jag hör detta, det är några som jobbar med att göra covers av kända låtar, detta är Last Kiss. Så vackert!


Kram Elle


Av Elin - 22 mars 2011 21:35

Hejsan på er!


Idag har det varit en chill dag, det är ju en dag närmare helgen! haha hela veckan går ut på att det ska bli helg ^^ Vi har inga läxor eller prov denna vecka och inte nästa heller (förutom ett hemprov då, men det går inte att plugga till) så idag efter skolan såg jag Lost, spelade sims med Calle och gick en tur med Fletch. Mormor var även här så jag umgicks lite med henne. Sen så slutade kvällen med att jag fick sitta barnvakt åt Callebebis i 1½ timme, failed! Men vi satt vid datorn och hade det riktigt mysigt. Min lillebror är bara så söt! Det var min dag det :)


Haha en bild från julafton julen 2009 :D Snygg tjej!


Kram Elle

Av Elin - 21 mars 2011 21:03

Natt på er!


Nu ska jag snart sova, går upp vid 6 imorrn, dö jag vet! haha fast jag tror helt ärligt inte att jag kommer sova innan 11 ^^ Ska kanske sitta ett litet tag till vid datorn eller se på tv. Har en liten surprise till mina vänner som jag kanske ska fila på. Men den får de inte se fören ett bra tag ;) Här är en video med Friends, den är så jäkla bra gjord! jag har sagt det för och här kommer det igen, YouTube är helt amazing!



So no one told you life was gonna be this way
Your job's a joke, you're broke, your love life's D O A
It's like you're always stuck in second gear
When it hasn't been your day, your week
Your month or even your year but


I'll be there for you
(When the rain starts to pour)
I'll be there for you
(Like I've been there before)
I'll be there for you
('Cause you're there for me too)

 

Kram Elle

Av Elin - 21 mars 2011 19:49

Hejsan!


Idag har varit en måndag, behöver jag säga något mer? Har börjat på mitt reportage om inbördeskriget i Liberia, det är ganska kul då jag aldrig har skrivigt ett reportage förr! Älskar att slriva även om just detta var svårt! Har blivigt så shopping sugen på senare dagar, nån som vill shoppa nästa helg med mig? Har hittat kläder för 1245 kr :O hehe men jag bara måste ha dem! jaa det är sommar kläder, de kan jag ju ha i England, för jag vill inte shoppa hela april-maj  (jag vill shoppa i London senare istället!!!) så jag får passa på nu :D



 

Ett linne med broderi, en jumpsuit, en klänning, klänning, kjol och en klänning! Detta blir 1245 kr, det kan man inte tro va? Men är lite osäker på kjolen, vill se den på innan jag bestämmer mig, men de andra sakerna är mina ;D

Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards