elinelvira

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin - 20 mars 2011 18:33

Hejsan!


Det blev inget köpt på Ikea och så fick jag sitta och vänta på att min lillebrors träning skulle sluta. Jag kan inte berätta vad han tränar för jag skäms ihjäl!! Så utflykten blev ganska failad!!! Har ätigt och nu ska alla bege sig till kussens place för att koka ihop något spännande. Nej, men vi ska planera en fest, men den är hemlig så säg inget till nån ;D


Haha bara för att min humor är så jävla skön så måste ni se hela klippen, tårarna bara sprutar när jag ser detta! haha så klockre unge! :´D länk!!!!!!

haha asså jag döööööööööör!!!!



Kram Elle

Av Elin - 20 mars 2011 14:10

Tjoho!


Idag har jag vaknat ganska tidigt, vid 10 ungefär, såg lite DisneyChannel (haha) och kollade bloggar. Gick en sväng med AlleBalle, älskar att jag kan gå med honom utan koppel, det är så skönt! Vi tog den långa rundan runt berget. Sen åt jag frulle/lunch och har nu suttigt och puggat svenska. Eller ja, jag har svarat på 1 fråga i näratexten häftet! haha men det är ju iaf en fråga mindre nu! Lite senare ska jag kanske följa med till IKEA och shoppa utemöbler, jag har ju inget bättre för mig så varför inte?


Såhär söt är min lilla bebis, heltaggad på en promenad! :D


Kram Elle

Av Elin - 19 mars 2011 19:06

Go kväll!


Idag har bestått av datorn och en liten snabb foto runda med Alle, han fick leka modell mot sina protester ^^ haha! Men det är svårt att få snygga bilder när det är så slaskigt ute! Dock var det sjukt fint väder idag så det var nice. Kussen var här för ett tag sedan men hon skulle hem och äta men hon kommer säkert tillbaka snart, det gör hon alltid. Jag vet inte hur jag ska får bort henne härifrån ;) Haha näära hon (som alla andra av mina vänner) älskar min familj! :D Så vi hittar säkert på något skoj senare :P Svara på alla kommentarer imorrn.


Här kommer Taylor Swift's video blog för Februari, älskar hennes videobloggar :D


Kram och ha en bra Lördag!



Av Elin - 19 mars 2011 13:50

Hejsan, God morgon!


Jag tog mig själv en liten sovmorgon och sov till 12, hehe jaa det händer några gånger om året! :P Nu har jag duschat och klätt på mig, jag hade tänkt umgås med kusinen men de svarar inte hemma hos dem och inte på mobilen heller så nu sitter jag ensam här i mitt rum och har inget att göra. Ska kanske ut ett tag och fota eller kanske plugga....hahaha aa som om det skulle hända! ^^ Blir nog en liten promenad senare. Just nu är mitt hår jättelockigt, aah då är det som finast! :D Vad ska ni göra idag?


My footprints in Kape Verde last year :D


Kram E

Av Elin - 18 mars 2011 19:03

Hejsan!


Idag hade vi matteprov, det gick sämre att jag trodde det skulle men det har gått sämmre! ^^ Eftersom jag inte har något liv och alla mina vänner dissar mig så sitter jag hemma i min säng och ser på Camp Rock 2, helt själv. Jippie! Men senare ikväll ska jag kanske spendera lite tid med syrran, om hon är hemma det vill säga :P



Kram Elle

Av Elin - 17 mars 2011 17:43

Hejsan!


Idag har varit en helt normal torsdag, tråkiga lektioner och massa flumm! Men jag kan ju säga att livskunskapen var något över det vanliga. Asså jag tycker inte jag är särskilt pryd (eller förstås vem man jämför med) men att sända runt böckerna var något steg över gränsen ^^ Jag önskar att under den timmen vi hade livskunskap skulle jag kunna läsa allas tankar för allas miner var oslagbara. Så klockrena! Hahah det var så kul. hoooh i mitt huvud garvade jag sönder!! Resten av dagen har tja varit helt okej tycker jag :D Nu blire dageninnanmatteprovsplugg, wiiii!



Kram Elle


Av Elin - 16 mars 2011 19:33

Hejsan!


Just nu sitter jag och försöker läsa SOn jag har missat, andra världskriget. Det är verkligen vidrigt hur folk kunde mörda varandra så brutalt! Blir fett deppig av att läsa det! haha lättpåverkad?? Ska även börja på svenskan sen ska jag unna mig lite Friends. Gud vad jag älskar den serien! Jag känner att min Lost besatthet har försvunnigt liten, jag blir livrädd av det och kan faktiskt inte sova ibland! Jaa men jag säger ju det, lättpåverkad!! Så just nu är det Friends som gäller, bästa serien ever! Idag har vi haft NO nationella, kan ju säga att det gick åt helvete, nice to know huh??


ååh jag älskar YouTube, allt finns där!


Kram Elle


Av Elin - 15 mars 2011 21:18

Go kväll på er!


Jag sökte runt lite på Youtube och hamnade såklart bland massa Taylor Swift videos (höhö) jag måste bara berätta för er alla vilken underbar människa hon är. Hon väljer tex ut personerna till sina musikvideos för att hon vill att hon ska känna samhörighet till dem. Sångerna handlar ju faktiskt om hennes privatliv! Hon hade en 13 timmars lång meet and greet med sina fans, vilken annna kändis har haft det?? Hon är jordnära och ambitiös. Hon skriver sina egna låtar och sände in demos till skivbolagen när hon var bara 11 år gammal. Taylor är alltid sig själv och vågar bjuda på sig.När hon vinner priser på olika awards så dansar hon alltid av lycka och börjar gråta av tacksamhet! Nu när tsunamin förstörde Japan skänkte hon 18 miljoner dollar!!!! Detta är inte första gången hon donerar pengar till katastrofdrabbade områden. När en orkan drabbade Nashville skänkte hon pengar och Haitaikatastrofen lika så. Där satt hon även i timmar och tog emot samtal. Snacka om generös tjej! Hon är ett bra exempel på att hur mycket motvind du än får så ska du fortsätta kämpa, det är bara att sätta på dig lite varmare kläder! Taylor är verkligen min förebild ♥


En sådan fin människa, det är helt galet! Hon färkänar all framgång!


haha är på skrivhumör idag! :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards