elinelvira

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin - 3 mars 2011 13:47

Åååh har precis fått veta att jag ska till sicilien! Var sur först för jag ville till något roligt ställe som Thailand, USA, Grekland eller Italien... då fick jag reda på att sicilien hör till italien. Bra där tjejen!

Aja har redan varit i Thailand men det var såå den bästa resan i mitt liv ^^

Hoppas E har det bra där oxå :)

   en bild från thailand (det regnade men det var bara härligt)

  

Och en bild från similian islans. Kolla vattnet! En dags snorkelutflykt med coola fiskar, muränor (sjukt äckliga DX sök på google så förstår ni att jag dog), ålar o transvestit-guider. Haha en utflykt jag aldrig kommer glömma!


Vill oxå åka iväg nu! men det dröjer tills sommaren kommer, då e det dags att åka på språkresa och knappt en vecka efter det ska jag till Sicilien! Där ska jag och familjen bo på hotellet med det passande namnet Kaos! ^^

Och apropå (eller hur man säger) resor så ska farmor o farfar som vanligt ut o resa till coola ställen. Kolla på deras hotell bara O.o*

The Address Downtown Dubai

5 stjärnigt och ligger i Dubai... tja de e trots allt miljonärer typ ;)

Av Elin - 2 mars 2011 19:15

vårat favo spoof just nu ^^

Av Elin - 2 mars 2011 19:00

Så tråkigt ^^

http://www.klockren.nu/

pfff...

och de här klippen e såå..

gillar alice i den över XP

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards