elinelvira

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Elin - 4 april 2011 20:43


Have you ever try to smile and hide your pain,

even though you’re really not okey.
I have, I have.


Have you ever been caught in the poring rain,

wondering if anything can ever bee the same, again. yeah.

You try to bee proud of who you are,

but still you got to let those teardrops fall, away.




Kram Elle

Av Elin - 4 april 2011 20:31

Hejsan!


Somsagt så vaknade jag med feber i morse, hals ont och dö förkyld. Kul start på veckan! Somnade om och valnade vid 11, satt vi datorn nästan hela dagen. Sov emellanåt. Vid kl 3 hade febern försvunnit och hals ontet. Men förkylningen är galet mycket kvar! haha! Så jag kommer till skolan imorgon iaf. Har nu duchat och ska kolla på tv innan jag ska sova. Men jag har inte pluggat något av Non, eller jag har gjorde det tills jag inte fattade något. Jag tror att provet kommer gå ganska dåligt imorgon. Men det är ju ingen idé att plugga om man ändå inte fattar något! Pluggar på Flex istället. Liiite panikartad för det....!!



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards