elinelvira

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Elin - 9 april 2011 20:17

Hejsan!


Från senarst jag skrev så har jag städat hela mitt rum allt från bäddat sängen till vika alla kläder till damsuga till damma alla ytor! Det var länge sedan det var såhär finr i mitt rum. Har även fotat mina nya kläder. Blev lite fina bilder. Till middag blev det chilimarinerat kött med potatis och tomatgrej. Till efterrätt blev det kladkaka med glass. Mumsis! :D Men efter att ha varit så aktiv som jag har verit idag så förkänar jag det ;)

Nu ska jag dra till tjejorna, ska sova där och vi ska väll busa eller nåt! :D


Dessa tjejor ska min kväll spenderas med :D Hur kan man motstå dem liksom??


Kramisar Elle

Av Elin - 9 april 2011 13:45

Hejsan svejsan!


Jag, mamma och Fletchi plus våra grannar och lilla Rosso, har gått en lång promenad och vi släppte hundarna i den stora tomma fårhagen nere vid vattnet. De var helt galna, så kul att se dem leka! Men nu ska jag städa mitt rum. Asså nu är det faktiskt riktigt stöckigt ocg smutsigt så jag ska städa hela rummet! Ska sätta på min Spotify och köra igång!


underbar låt, älskar att alla klappar med!

Hon vann Entertainer of the Year på 2011 Academy of Country Music Awards  förra helgen efter att hon framträt med Mean. Hur kan man vara elak mot en sådan country cutie?


Kram Elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards