elinelvira

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Elin - 18 april 2011 21:09

Hejsan Hopp!


Underdagen har jag bara solat och läst. Läste ut Cresendo, galet bra bok hörni, ska skriva om den mer imorgon kanske..? Jag har fått ganska mycket feed för klänningarna och det verkar som om de flesta tycker den rosa (champangefärgade) var baligast. Jo det är ju sant, samtidigt har jag börjat kära ned mig i den svarta. Men det är rätt att den rosa är med finklänning så jag är klyven liksom! Ska in till stan på onsdag och kolla på den, någon som vill jojna??


Haha denna charmiga bild togs förra helgen tror jag, det är ännu varmare nu!


Kram Elin

Av Elin - 18 april 2011 11:08

God morgon.


Jag vaknade imorse av en mardröm, inte så nice kanske... Sen har jag ätit frukost och kollat balklänning, nu är jag nere på 2 st. En svart och en rosa (men som tydligen är mer chanpange färgad i verkligheten) och jag kan verkligen inte välja. Jag har dock tänkt på detta mycket och jag tror att jag gillar den svarta liiiite mer. Men det är så svårt. Vad tycker ni??


Asså det är så svårt!! Det gråa på den svarta är massor av pärlor och på den ljusa är det vanlig strass...


Kram E     

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards