elinelvira

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Elin - 19 april 2011 19:36

Hejsan!


Idag har jag spänderat 2½ timme med att leta klänning i Täbban, hittade en men den fanns i där borta Solna. Vi bagav oss till Solna. Men nu inser jag att jag inte vill ha den svarta eller den rosa, jag vill ha den vita jag hitta för 10 min sedan! haha jaa detta är omskrivet från igår ^^ Men min storasyster tycker också den vita så det blir den. Jag är helt förälskad i den!! Men jag har även den "gammla rosa" som jag kan välja... hmm men jag tror jag tar den vita! jag struntar i om den är lite studentig!!


 

  ååh kolla den vitas rygg!! helt underbaaaaaar!!!


Kram Elin

Av Elin - 19 april 2011 12:27

God Morgon!


Snart ska jag ut i solen och steka ett tag men först kommer en liten bokrecension!


Crescendo


Författare: Becca Fitzpatrick                                 

Orginal titel: Crescendo

Antal Sidor: 427

Utgivnings år: 2010


Handling:

Nora should have known her life was far from perfect. Despite starting a relationship with her guardian angel, Patch (who, title aside, can be described anything but angelic), and surviving an attempt on her life, things are not looking up.

Patch is starting to pull away and Nora can’t figure out if it’s for her best interest or if his interest has shifted to her arch-enemy Marcie Millar. Not to mention that Nora is haunted by images of her father and she becomes obsessed with finding out what really happened to him that night he left for Portland and never came home. But can she really count on Patch or is he hiding secrets darker than she can even imagine??


Vad tycker jag??

Detta är nr 2 i en serie med 3 delar. Den första boken heter Hush,Hush (Fallen ängel) Som ni märker så läste jag denna på Engelska så då blev handlingen också på det! Jag tycker att denna bok var helt underbar! Släng in spänning, vänskap, kärlek och spänning så har du en perfekt bok! jag vet inte vad jag kan säga mer (mina kompisar har inte läst den än och jag vill inte avslöja något) Förutom att jag älskade den! Satt på nålar nästan hela tiden och försökte koppla händelser hela tiden för att lista ut slutet. (vilket man inte gör) Crescendo är en bok med många snabba vändningar och twistar och jag blev aldrig besviken. Detta är en bok man inte kan lägga ifrån sig!



Crescendo får 10/10 av mig :)



Kram Elin

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards