elinelvira

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Red Riding Hood

Av Elin - 21 april 2011 22:18

Hejsan på er!


Idag har jag övat lite på min idrottslektion. Kommer vara galet med nervös på Onsdag men det kommer säkert gå bra. Min klass är så snäll ;) Frida var här under dagen. Vi lämmnade tillbaka en grej i Centrum och kollade böcker inne på Klackenbergs... det luktar så gott där inne! Lukten av böcker är så hemtrevligt. Vi typ läste i varje bok i hela affären innan vi gick kändes det som ^^ haha! Sen hemma skulle alla killar på AIK mot Göteborgs matchen på Råsunda så mamma och jag gick på bio. Det blev Red Riding Hood. Asså den var ju bra, men asså väldigt udda. Haha men den blev klart godkänd iaf och jag gillade att slutet var så twistat. Listade iaf inte ut vem vargen var så det var ju pluspoäng! Nu ska jag nörda dator ett tag sen sova. Jag är grymt trött, som vanligt då!


asså om man gillar Twilight så kommer man gilla detta, annars... not so much ;)


Kram Elin


 
 
Adina

Adina

22 april 2011 18:57

Ska du hålla i en idrottslektion? Eller på något annat sätt...!?;)

Åhh, Red riding hood är superbra ju, tycker jag!! Såg den på datorn:))
Haha, jag listade inte heller ut vem varulven var;P
OBS OM NÅGON ANNAN LÄSER KOMMENTAREN PÅ ELINS BLOGG, FÖR NU KOMMER SPOILER!!!;P

Jag tänkte att det var Peter eller Henry...först. Jag tänkte att det borde vara Peter - allt pekade ju mot honom - men tänkte även att Christine antagligen ville att man skulle tro det, så att man blev förvånad sedan... Sedan så var jag väldigt misstänksam mot farmorn, för hon var så läskig!;P
Jag kunde inte alls gissa mig till att den som var varulven var det!:O Haha - han var en av de personer som jag gillade^^ Men det skulle nog vara meningen att man skulle gilla honom!
Kram

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Ingen bild

frida

22 april 2011 20:15

jag vill också se den :O <3!!

 
Johanna B

Johanna B

23 april 2011 10:52

vill också se den men det är 15 årsgräns...

http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

24 april 2011 21:05

o va kul att du har sett den! :D funderar också på att se den ^^

Sv: Funderar nästan på att läsa boken, alltså The Help :) Fattade inte heller riktigt vad den handlade om men jag gillar också den tidsepoken. Har du sett The Secret life of bees?

Svarar på det andra imon :P Kraam Sofie

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards