elinelvira

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Elin - 24 april 2011 22:43

Hejsan alla!


Har legat i min säng och kollat bloggar ett tag och nördat videos på youtube. Så skönt att vara för sig själv under en kväll. Men jag känner mig faktiskt liiite ensam ;) Har även nördat facebook i typ 1 timme men ingen är inne så jaa, ensam!! Så jag sitter och sjunger Ulrik Munther låtar, haha! Asså jag är typ helt nere i honom, så grymt söt ^^



Tycker den tröjan är jättefin, har typ förkärlek till stickat och randigt ^^


Kram Elin


Av Elin - 24 april 2011 17:07

Hejsan på er!


Äntligen har jag svarat på några kommentarer. Har umgåtts med vänner 24 timmar om dygnet de senaste dagarna, det är ju kul, men det är skönt att kunna andas ut nu och vara för sig själv ett tag. Jag är en sån som behöver lite ensamtid emellan åt! Idag vaknade vi vid halv 1 sen efter det har jag läst ute i solen ett tag.


Eftersom jag älskar Taylor Swift och hennes musik och drogar varje show hon är med i så blev jag väldigt upprörd under 2009's VMA. Taylor vann nämligen bästa kvinnliga musikvideo med "You belong With me". När hon ska hålla sitt tacktal kubbar Kanye West upp och tar micken ur hennes hand och säger att Beyoncé har en bättre musikvideo. Sen så är Beyoncé så fullkomligt underbar och ger Taylor sin moment när hon själv vinner sitt pris. Se dramat under!


Detta är det låten "Innocent" på Tays album Speak Now handlar om. Måste erkänna att detta är så fullständigt otroligt att man nästan måste skratta!! så inte okej av Kanye...



Kram Elin

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards