elinelvira

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Elin - 17 maj 2011 21:09

Hejsan!


Idag efter skolan så började Jag, Audrey och Zoo med det "lilla" musikprojektet. haha kommer bli så genant att visa upp det för klassen... ;) Efter maten snackade jag med lillebror ett tag. Det var länge sen då han varit i Danmark hela förra veckan. Har saknat honom sååå! Shit vad stor han är, han kan redan prata sjukt bra engelska!! Hehe jaa vi snacka på engelska eftersom jag pluggade det då han kom in. Har övat på min bokrecension men den ska bara vara 3 min. Såklart ska min vara 6 min så att jag får panik över hur jag ska få den så kort...


Känner mig så stressad över allt. Därav mitt dåliga humör på senaste tiden (hehe) Råkar emellanåt ta ut det över andra. Fick Audrey att gråta idag, usch förlåt för det igen! haha fatta hur stressad jag är om jag får mina vänner att gråta!!! :O Så bloggen kommer kanske stå lite tom under dessa 2 veckor med det final skolarbete.


Vill bara ha Sommarlov och bara kunna vara....


Kram

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards