elinelvira

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Elin - 23 maj 2011 23:09

God natt på er!


Skriver nu eftersom jag varit så off denna månad, tack skolan... Har inte direkt pluggat No, asså jag orkar inte! Men kan de tre första G frågorna på provet. Såg dem idag av en olyckshändelse, hehe ;) Hade tänkt kolla på något avsnitt av Lost men insåg att jag inte orkar det så det blir Friends istället. Världens underbaraste serie! Önska mig lycka till imorgon och sov så gott, jag vet att trötta jag kommer det!


Friends in my heart forever!


Kramish

Av Elin - 23 maj 2011 18:57

Hesjan!


Idag glömde jag min svenska redovisning hemma så får gölra den nästa vecka. Oops! Men imorgon har vi NO prov i kärnfysik. asså i kärnfysik. Utala det långsamt, då inser man hur svårt det låter! Jag har inte ens öppnat boken. Jo på mattelektionen. Men inte hemma och jag kommer definitivt faila stort på det! Dock så fick jag MVG i svenska nationella muntligt! Det kom som en chock faktiskt. Haha så oförkänt men om Anne-Li tycket jag förkänade det så har jag inget att säga till om ;) Ska plugga NO nu.


haha vi ser på denna på Engelskan, så galet överdriven och kul film. haha dör!


Kram


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards