elinelvira

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Even Angels Fall

Av Elin - 25 maj 2011 23:06

Hejsan på er!


Idag blev vi klara med musikprojektet. Nu är det bara svenska redovisning, engelska redovisning, musik uppsats och svenska referat in. har börjat på allt och referatet ska in imorgon så då är det bara 3 grejor kvar. Svenskan kan jag nästan utantil, engelskan är typ klar, ska bara lära mig den nu. Musiken går det segt med men ska sitta i helgen.


Mycket läxsnack så det blir en fin video till en underbar film. Den är så grymt fin!

A walk to remember heter den...


drogade denna låt hela tiden förr, det är vår låt....


Kram


 
 
Malin

Malin

26 maj 2011 17:37

Hejhej!
Ska försöka svara på hela kommentaren nu, hehe :)

sv: jag trooor jag har svarat hit, så jag börjar här :)
haha, jaa jag satt uppe hela natten :) eller inte hela, bara (haha, bara o bara) till typ 4.30/5.00 nånting :)Jag var ganska trött dagen efter... :P Men det är ju kul, jag satt inne på twitter hela tiden nästan, och pratade med andra som väntade på musikvideon :) Och så pratade jag med "Strangers" på Omegle.com, det är jättekul! hahah
Jag tycker att videon var jättebra, fast TheStoryOfUs är bättre ;) Det var ju ett bättre budskap i Mean, kanske, men jag tycker TSOU var finare på nåt sätt... Roligare och lixom oväntat slut för att vara Tay -- hon vill ju oftast ha lyckliga slut :)
...det känns som att jag redan svarat på detta... hmm har jag det? isåfall får du två svar! :P

Jaa, det är mysigt med sjöar :) Dessutom finns det inga hajar där! haha, jag är livrädd för fiskar i vattnet! förr vid sommarstugan vågade jag inte bada alls, för att det kunde komma gäddor och bita av tårna på mig, och sedan när jag fick höra att det var östersjön (och att Östersjön är ett hav^^ ) så blev jag livrädd för Vithajar och sånt istället! :P haha, det var några år sedan, det :P Det är visserligen fortfarande läskigt att simma in bland vassen, eftersom att det brukar vara fiskar där, men jag vågar iaf bada ;) haha

Idag (asså ååh vad jag är dålig på att svara med kommentarer! det var den 14 du skrev det, nu e det 26!!!) ska jag äta middag :) haha, jag ska nog skriva på min engelskanovell oxå :) Oxh sedan vill jag kompensera allt datorsittande med att springa lite, men det hinner jag nog inte. inte imorgon heller... :P Vad ska du göra idag då? :)

nu tror jag faktiskt att jag svarat på kommentarerna ... hoppas det iallafall! :D haha

Kram

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Johanna

Johanna

26 maj 2011 21:08

Vi som har bloggplatsen/bloggagratis kan vi ha bloggsvar?

http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se

 
Adina

Adina

27 maj 2011 15:36

Bra låt! Och åh, den där filmen vill jag se:)

http://erikzzonz.bogg.se

 
Adina

Adina

27 maj 2011 15:42

Sv:
Haha, ja, när man har sprungit känner man sig duktig!
Och som du säger skjuter man ofta upp på det... Sprang du på den där söndagen då?;P Jag ska ut och springa imorgon tror jag! Gör det när jag duschar:)

Dina naglar är alltid långa ju! Du kan vara stolt över dem^^

Haha, nja, Taylor Swift kanske inte är så mycket SO...Men hon är ju en historia... Jag fick göra om henne iallafall!:) Min kompis gör om Kristen! Haha, minns du hur besatt jag var av henne förut?

Asså, vi har inte haft någon klassresa då vi åker iväg och sover över...vilket skulle vara kul. Men vi har åkt iväg till Alborgen, till museum och kyrkor och sådant, badat... Men inte sådär jättestort. Nästa vecka ska vi till Vällen (det är en sjö typ.) och till fyrishov:) (fyrishov = ett bad)

Kraam

http://erikzzonz.bogg.se

 
Adina

Adina

13 juni 2011 22:11

Nu har jag sett filmen! Men jag tycker att låten de har i videon borde vara den som hon sjöng på föreställningen...för det är inte den va? Men den där var också superb!;P
Allvarligt, skulle inte han...Shane West...kunna spela Patch? Jag tycker att han passar som det! Han skulle ju bli perfect!:D
Kram

http://erikzzonz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards