elinelvira

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Torsdag

Av Elin - 26 maj 2011 22:54

God kväll!


Efter skolan åkte mamma och jag till centrum och köpte en helt bandlös bh till balen. Haha den ser helt sjuk ut!! men det kommer bli intressant... Pluggade svenska och engelska och nu ska jag sova. Är helt slut. Shit, musiken har jag knappt börjat på. I helgen ska jag dejta musikuppsatsen men nu ska jag krascha i sängen och kolla på tv ett tag.


Kram

 
 
Johanna

Johanna

27 maj 2011 14:12

Sv: tack =)

http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se

 
Adina

Adina

27 maj 2011 15:35

Sv:
Haha, ja, 16 är mycket! Känns inte som om du är så gammal! Hehe, gammal och gammal...
Hur ska du fira 16 årsdagen då?:)

Jag tycker inte Robs karriär verkar gå neråt... Tror jag;P
Haha, aa, Rob kan bli modell;P Va han inte det förut?

När kommer Abduption ut??:)
Haha, man får väl vänja sig med att han kysser andra än Bella xD Men du är Team Edward va? Började bara undra vilken sida du är på...:)

Åh ja, jag vill också ha photoshop! Men det är ganska dyrt va?
Ja, det är kul att vinna stipendium! Först ville jag inte det, men man får ju alla pengar och man får veta att man är duktig!
Jag vet inte vad jag ska köpa... vad tycker du? Jag vill ha ett objektiv för att zooma mycket, jag vill ha Iphone, jag vill ha Taylor Swift saker, jag vill ta ut kort, jag vill ha USB-minne och tusen saker till! Har lite mer än 8000, och då ska jag få några hundra för ett "jobb" jag gjorde åt pappa...
Jag tänkte faktiskt köpa ett objektiv. Det var något med 70-300mm, och man fick med motljusskydd (tänkte köpa från blocket), och man kunde ställa in något så att det blev som ett macro... Det kostade 700 kr!:O Men såklart blev det sålt...

Aa, jag vill läsa den svenska Crescendo:) vet du vad den kommer heta?

Ja, Tay har så underbara låtar! I love her so much<13
Hehe, jag är som mest besatt av henne hela tiden xD Men min besatthet av Twilight har försvunnit en del...:( Men när trailern kommer (5 Juni, iiiihhh!!) kommer lite komma tillbaka, tror jag:D

Haha, ja myskväll med kladdkaka och film var en bra idé! Och nu har mamma hittat några recept på vit kladdkaka och daim kladdkaka. Mums! Daimkladdkakan har jag gjort, och jag älskade den!

Jaa, skoltrött är jag! Men samtidigt vill jag inte sluta skolan, för då måste jag till sist börja 8:an...^^

Kram!

http://erikzzonz.bogg.se

 
Adina

Adina

27 maj 2011 18:40

Sv:
Ja, jag fattar inte att Twilight är från 15 år! Det är konstigt!
Haha, men jag har sett en del 15 års filmer:) Har du sett The messengers?? Den är superbra:!)

Haha, okej^^ Gulligt att hon började gråta om det är för det där med mor och dotter relationen:)
Japp, jag lånade faktiskt "Min bästa väns dotter" idag! Har läst första sidan!;P
:D
Kram

http://erikzzonz.bogg.se

 
Sofie

Sofie

28 maj 2011 13:13

Vilken cooool bild! har du tagit den själv? :D

Sv: Ååå längtar så till den 5e juni, ska bli så spännande att ääntligen få se en trailer! :D Hoppas den är riktigt bra! ^^ Tror den kommer vara jätte fin! :)

Hade du en rolig klassresa? :D Vart åkte ni?
Kramar Sofie :)

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards