elinelvira

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Elin - 1 juni 2011 09:54

God morgon!


Just nu vandrar alla 9:or men jag slapp, mohahah! Så ska börja fixa mig nu. Duscha och städa lite i mitt rum. Sen ska naglarna fixas osv... skriver en lite lista som jag bockar för, så den är mest till för mig :D


  • Duscha
  • städa rummet
  • packa
  • fixa naglar (klippa, måla)
  • smörja in armar och ben
  • återfukta ansiktet
  • äta frukost
  • fixa ögonbrynen
  • sätta på konstig bh
  • sätta på klänningen
  • öva på att gå i skorna
  • sätta på smycken
  • vänta in Anki
  • Ha askul!!!!!!!!!

tjaa typ det är min lista, vissa saker kommer jag ihåg så de behöver inte stå med. haha! Gud jag är fett taggad, har längtat efter detta sen i 3:an, ska ha så jävla kul ikväll. Snälla snälla snälla väder, sluta regna!

 

Update; Tack för det fina vädret, hoppas det håller i sig!

 

Kram Elin


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards