elinelvira

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Elin - 6 juni 2011 19:02

Hejsan!


Idag har det varit så lökigt att jag dööör! Vi cyklade hela vägen till Görveln, CYKLADE! Solade, badade (host iknuffad host) och hade det allmänt roligt med typ nästan hela klassen plus några C:are :) Cyklade hem igen och det var det hemskaste jag gjort, höll på att dö! haha! Så mamma fick skölja mig med vattenslangen när jag kom hem. Nu ska vi äta grillat sen ska typ Zoo komma hit och antagligen skulle vi träffa folk eller så bara vi 2. Får se!


Senaste gången jag badade var det liksom 30 grader i vattnet och STEKANDE sol, liiite skilnad på vattentemeperaturen.

Jag och Tilda i Thailand, detta på Koh Rook eller hur det stavar! :D Heaven on Earth!

Av Elin - 6 juni 2011 11:48

Hejsan!


Idag ska jag inte göra något särskilt, alla mina vänner dissar mig så jaa. Usch jag känner mig bara så irriterad för att ingen någnsin hör av sig till mig (okej, inte Zoo då) Nu ringde hon och frågade om jag vill följa med till Görvelnsslott med några från klassen. Varför inte?? (mitt morgonhumör kan ha präglat detta inlägg, hehe..)


Idag släpptes den första riktiga trailern för Breaking Dawn part 1, superbra och jag dog lite. Underbar!!!!! SE DEEEEEN!!!!


Vad tycker ni??


Kram Elin


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards