elinelvira

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Elin - 14 juni 2011 23:24

God natt på er!


Hade tänkt lägga mig lite tidigare idag, inte en sekund efter 12 ska lampan lysa! Imorgon ska vi flickor åka och shoppa, eller de ska shoppa, jag ska bara kolla på ett vitt linne och en blus. Sedan ska jag inte shoppa mer alls innan England. Ska shoppa i London sen i mitten av Juli, men tillsdess behöver man ju kläder :D


 haha jag kan konsten att babbla! aja ska läsa lite i Frestad ett tag nu, den suger hittills så hoppas den blir bättre. Den serien blir verkligen bara sämre och sämre efter varje bok... sadface på den!


dålig kvalité det blev men aja :)


Kramich

Av Elin - 14 juni 2011 19:35

Hejsan!


Idag har jag dansat Zomba med Zoo, i över 1 timme dansade vi! Sjukt! Sen hemma gjorde jag 60 situps och 60 rygglyft! Känner mig galet stolt :D haha! sen duschade jag och åt middag. Har alltså inte gjort så mycket idag. Men nu är Zoo här och vi ska hitta på nåt. Japp det ska vi!


Här kommer den senaste HP trailern part 2, gud vill se den! Men de kommer typ bara slåss i denna säger alla... hmm men den verkar fortfarande as bra! Synd att den kommer ut så olägligt, men Frida och jag får se den i Augusti då båda kan!!


Fett spännande!!


Kram


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards