elinelvira

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 23 juni 2011 21:16

Hejsan!


Nu har jag skrvigt om detta inlägg 3 gånger! så är gaaanska irriterad på internet! Under dessa dagar har vi iaf hafft jätte kul, har snackat, dansat, spalat kort, kollat film, ätigt chips, busat, solat, fotat, umgåtts helt enkelt! Håller på att ladda upp bilder till datorn, men mitt minneskort och jag är inte precis bästavänner ;) Imorgon beger vi oss mot Norröra för att fita midsommar med mina kusiner, ska bli härligt!


på bryggan



hahah dööör

Fler kommer på andra bloggen :D


Kram

Av Elin - 21 juni 2011 18:24

Hejsan på er!


Idag har vi gjort ganska mycket faktiskt! Började med att åka till en cool ö, bilder kommer! Den ligger 5 min ifrån med vår nya båt, asum. Sen åkre vi till Vässarö och helvete vad det skumpa, har säkert blåmärken på rumpan ^^ haha! Men mysigt (och kallt) var det så det var kul. Solade och tja rodde med den lilla båten i vår vik. Sen otroligt god middag så vi sitter och jäser i vårt sovrum nu. Sen blire RINGS och film och tja kortspel antar jag ;) haha uppdaterar mer imorgon hoppas jag.


Utom Audrey då meeeen vi ska till Brighton snart, TAGGILUGG!!!!


Kram

Av Elin - 19 juni 2011 22:46

Heejsaaan!!


Sitter på landet med 3 små knasiga flickor! De är helt vilda (hehe jag är iiinte inräknat) tja vi har ätigt och kollat film och typ skrikigt ^^


Fast alltid mysigt med dom tjejerna! :') how I met your mother äger och jag vill äta chips med zoos goda dippsås!!! :D grymt god jag dör! ^^ hihihihi.. det här inlägget blev lite random eftersom jag helt raaandom gav över datorn till kaj som btw skriver nu... ^^ såå egentligen är ju jag inte jag utan kaj :P hehe heeej allihopa jag heter KAJ :D kaj is in the house!!! :D :D :Dhaaareeee braaaa puss och kraaam


Här är vi juue!!! Shiit vi är på två ställen samtidigt :S


Kraaaaam

Av Elin - 18 juni 2011 14:31

Heejsan!


Igår sov jag hos kusinen, om ni såg två supersnygga flickor i rosa mjukisjacka och gummistävlar sitta i en park så var det antagligen vi, haha! Just nu är det full rulle här hemma, vi ska ha ett surprise party för Birgitta som fyller 70 år. Och gästerna kommer om 2 timmar och maten är tydligen inta klar så alla är galet otrevliga, meeen de är stressade. personligen tycker jag inte det är en ursäkt men aja. Har just fixat mig och nu ska jag gömma mig så jag inte får en till utskällning... -.-


haha söta!


Kram


Av Elin - 17 juni 2011 19:23

Hejsan!


Idag har jag fått en ny väska av mamma att ha i England, gratzie! Sedan har jag packat inför halva sommaren, duktigt! och nu har vi ätigt en snabb middag och här näst ska jag till min kusin för att sova där. Vi ska nämligen ha en överaskings 70:års fest här imorgon, haha men vi ska typ bara få scervera, haha!! Så här hemma står stolar och bord och tallrikar överallt! You name it! Och så är alla sjuuukt otrevliga bara för att de är så stressade, så det är en anledning för att jag sover hos Tilda :)


taggad tjej! ;)


Kram

Av Elin - 16 juni 2011 23:45

Hejsan på er!


Vet att jag är sämst på att updatera meeeen det är sommar! haha då ska man ha kul och inte sitte inne vid datorn (allt för ofta) Idag har jag varit med Sophie, haha som vanligt då ;) och tja vi har kollat film, dansat Zumba, varit i jakan och träffat Fritiof senare på kvällen. Min dag i korta drag. Nu ska Sophie sova här sen imorgon har jag massor att göra, så nu måste vi sova!



Cabarén! jag är näst till höger, bredvid lilla Zoo och långa Audrey :)


Kram

Av Elin - 15 juni 2011 23:55

Hejsan!


Idag shoppade vi i gallerian, hittade ett bas linne i vitt och en vit blus. Dock såg jag nu att den var i 38 istället för 36, tänkte väll att den var stor!! haha så får byta den imorgon, hoppas den finns nu bara!! Sen hemma åt Sophie hos mig och kollade på två filmer, asum!


Nu, äntligen, lägger jag upp vår såkallade musikvideo ;) haha ha inte för höga förväntningar på den. Vi gjorde den mest för att det var kul och så, haha men lite klockren är den ;) om man lyssnar till texten då...


haha vad tycks?? ;)


Kram Elin


Av Elin - 14 juni 2011 23:24

God natt på er!


Hade tänkt lägga mig lite tidigare idag, inte en sekund efter 12 ska lampan lysa! Imorgon ska vi flickor åka och shoppa, eller de ska shoppa, jag ska bara kolla på ett vitt linne och en blus. Sedan ska jag inte shoppa mer alls innan England. Ska shoppa i London sen i mitten av Juli, men tillsdess behöver man ju kläder :D


 haha jag kan konsten att babbla! aja ska läsa lite i Frestad ett tag nu, den suger hittills så hoppas den blir bättre. Den serien blir verkligen bara sämre och sämre efter varje bok... sadface på den!


dålig kvalité det blev men aja :)


Kramich

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards