elinelvira

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

If Not Now, When?

Av Elin - 25 juli 2011 16:40

Hejsan!


Idag vaknade jag his Sophie då och så passade vi hennes lilla systerdotter på 5 månader. Så sjukt gullig och man vill ju bara äta upp henne! Åkte ned till optikern sen och fick reda på att min syn är densamma som den varit i 1 år. +3 då, bra att det inte har höjts! Fick även ett par vita nya ballerinaskor av mamma. Asum! Jag skulle hem till Zoo igen men vi ska äta snart och så ska jag ju vara med henne hela kvällen så kände att en liten stund för mig själv skulle sitta fint.



Kram Elle

 
 
Adina

Adina

25 juli 2011 22:10

Okeej...Lite svar på kommentarer, för jag ligger såå eefteer!!;P
Hahah, jaa, Simon var såå duktiig!! Om du nu minns honom... Han med rubiks kub?

Haha, jaa, 17 låter rätt mycket^^
Ja, 15 är säkert en bra ålder:) Förutom att man går i åttan/nian då... Men åh, den dagen ska jag sätta fifteen på replay!!:D
Jag fyller också år på en skoldag...-.- usch! En måndag, dessutom... Jag måste vänta ända till jag fyller 20 innan jag fyller på helgen igen!:(
När fyller du år?:)

Jaa, jag skaa meee see deen! (abduction!)

Jaa, de som har varit med I Twilight kommer antagligen vara förknippade med det länge... Haha, Taylor (Lautner) är snygg, det har du rätt i, men jag gillar inte hans näsa xD

Usch vad photoshop är dyrt!! Är det verkligen värt pengarna?? Jag har ju råd att köpa det... Men jag ska nog köpa en Samsung galaxy S 2:) Ska vänta tills priset går ner, bara, för nu kostar de typ 5000!

Den 4 juni skrev du att du skulle spara en hundring i månaden, har du gjort det nu då?;P Fast sen skrev du att du kanske inte skulle det, för att du har dålig ekonomi;P (och att det lät vuxet med dålig ekonomi xD o det har du rätt i!)

Jaa, usch, sommarjobba...:/ Man slösar bort sommaren jue!

Åhhh, "silence"! Det var fint! :) Jag har läst förlorad ängel nu, och åååh, heela boken var jag helt "patch måste vara med nora, aahhh", och när de träffades blev jag helt galen! Menn ååh vad den slutade spännande!! Jag var så lycklig, allt var så underbart, och så förstörs allt!!!:(

Usch ja, att sluta nian...vill jag inte ens tänka på!:(

Usch nej, min brännskada var helt förfärlig!! Jag har aldrig varit så bränd förut, och tänker inte bli det igen! Så när vi åker till cypern om två veckor (:D:D:D:D:D) måste jag smörja in mig nooogaa!!
Bara bränt dig en gång!? Vad tur du har! Jag bränner mig så fort jag vistas i solen, typ..

Hahah, när det är sorgligt förstörs inte filmen ju, utan förbättras!:)

Åhhh, jaa, jag är också kär i Patch!! Så underbaaar!!!:D:D

Hahah, igen: jaaa, simon är verkligen duktig!
Jag har lyckats få en sida gul en gång, och då blev jag jättelycklig!xD Men man känner sig ju fånig när man ser honom xD

Du lovade 5 juni att du skulle träna mkt i sommar - styrka och kondition. Har du gjort det då?:)

Haha, du borde se the messengers! Jag klarar det ju!! Jag tycker inte att den är sååå läskig, mer spännande...:) Se den med en kompis!:D

Jag vet inte om vi pratat om min bästa väns dotter, men jag har läst ut den nu iaf:) ( du skrev till mig att jag skulle "läs läs läs!")

Sådär, mer senare! Nu ska jag försöka vara duktig, och svara på alla från juni xD Kraaam!


http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Ingen bild

marre

27 juli 2011 00:50

fin bild på dig <33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards