elinelvira

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Elin - 26 juli 2011 23:35

God kväll på er alla!


Zoo och jag kollad lite Stolthet och Fördom (den från 1995) och åt smarrig banan, var länge sedan jag åt det faktiskt! Nu ska jag antagligen kolla lite Friends innan jag ska läsa i min bok. Måste ju läsa ut den innan skolan börjar...


I lördags var det den årliga Comic-Con och då deltog Kristen Stewart  för sin nya film ”Snow White and the Huntsman” . Eftersom filmen inte än har börjat spelas in visades inga klipp utan bilder från filmen. Här är den första bilden på Kristen som Snövit:


Jag blir verkligen nyfiken på hur denna film kommer utspela sig!


Kramish Pjamish

Av Elin - 26 juli 2011 15:59

Hejsan Svejsan!


Idag tränade jag för första gången på hela sommaren! Skit skönt faktiskt! Det blev först ett 20 mins pass på Zumba sen ett på 45 min. Fatta jobbigt det var. Så vi har förkänat oss en liten latstund ;) Så Sophie ligger i min säng och löser passians på hennes mobil medan jag ligger bredvid och bloggar. Haha kul sommar ;) Nej men vi HADE tänkt bada men sen kom fucking molnen så nu har vi nya planer... slappa! Vi ska kolla Vänner sen så här kommer ett helt underbart klipp!



Kramisar


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards