elinelvira

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin - 26 juli 2011 15:59

Hejsan Svejsan!


Idag tränade jag för första gången på hela sommaren! Skit skönt faktiskt! Det blev först ett 20 mins pass på Zumba sen ett på 45 min. Fatta jobbigt det var. Så vi har förkänat oss en liten latstund ;) Så Sophie ligger i min säng och löser passians på hennes mobil medan jag ligger bredvid och bloggar. Haha kul sommar ;) Nej men vi HADE tänkt bada men sen kom fucking molnen så nu har vi nya planer... slappa! Vi ska kolla Vänner sen så här kommer ett helt underbart klipp!



Kramisar


Av Elin - 25 juli 2011 16:40

Hejsan!


Idag vaknade jag his Sophie då och så passade vi hennes lilla systerdotter på 5 månader. Så sjukt gullig och man vill ju bara äta upp henne! Åkte ned till optikern sen och fick reda på att min syn är densamma som den varit i 1 år. +3 då, bra att det inte har höjts! Fick även ett par vita nya ballerinaskor av mamma. Asum! Jag skulle hem till Zoo igen men vi ska äta snart och så ska jag ju vara med henne hela kvällen så kände att en liten stund för mig själv skulle sitta fint.



Kram Elle

Av Elin - 24 juli 2011 23:06

Hejsan på er!


Hehe jag är ganska off dessa dagar men nästa vecka ska jag sitta och hänga i Karlskrona i en vecka. Så då ska jag blogga mycket ;) Idag var vi i Jakan köpte en tröja och en kjol. Jag lade upp dem iförrgår. Hjälpte till att måla om lite i vardagsrummet och så har jag och Zoo bakat, kollat Vänner  och Kollat Pretty Little Liars. Firade Audrey med bakverken och presenter. Så det var mys. Och nu ska jag sova hos Zoo och vi ska kolla på Lost  nu! Haha många serienamn i denna lilla text ;)


Tjejorna i pretty little liars, loove den serien!!!


Kramish

Av Elin - 24 juli 2011 00:40

God natt på er alla!


Nu på kvällen var vi hemma hos Zoo och kollade Bridget Jones Dagbok och Allt för min syster. Den första är en av de bästa komedier ever och den andra den sorgligaste filmen i världshistorien. Kajsa blev ett blötdjur under den 1½ timmen. Haha snuttis! Nu hae jag tänkt sova, eller först kolla Friends sen sova. Usch, jag som skulle uppdatera mycket, hade ju lovat det liksom. Hmm.. men aja försöker iaf!


Se denna, gråter Atlanten varje gång!


Kramish

Av Elin - 23 juli 2011 15:10

Hejsan alla glada!


Idag började jag och mamma att måla om vardagsrummet. Gissa vilken färg? Vitt såklart.. haha om man har sett vårt hus så blir man inte så förvånad ^^ Målade, åt lunch, duschade och nu är Zoo här för att hjälpa mig med att städa mitt rum. Hehe sötnosen då! Men det är galet stökigt, massa väskor proppade med kläder. Så ska börja nu då. Wish us luck!



Kramish Pjamich

Av Elin - 22 juli 2011 23:45

God Kväll kära människor!


Idag träffade jag mina kära vänner efter 1 månad lite drygt. 1 månad!!! Sinnessjukt! Men vi snackade lääänge och kollade på Trassel, haha äntligen har jag sett den. Rekomenderar den verkligen för den var extremt fin, jag grät i slutet. Men mest bjöd den på många klockrena kommentarer! Haha skrattar fortfarande! Nej ska sova nu, skriver mer imorgon.


Underbar trailer till och med, älskar Disney filmer så galet hårt!!!


Kram Elle


Av Elin - 21 juli 2011 18:19

Jag har insett att jag hittat kläder jag typ måste ha för 1200 kr... damn! Men jag har verkligen inga höst kläder för typ alla har försvunnigt... sjukt irriterande!! Men jag inräknar halsdukar och vantar då, mina gammla vantar är också försvunna (fast de var trasiga också) Det lustiga är att alla andra ser fram emot sommarkläderna, medan jag ÄLSKAR höstkläder. Jag älskar hösten. Jag gillar faktisk sommar och hösten lika mycket om jag ska vara ärlig...


     tryck på bilderna för att se vad det står. Shit kommer bli pank i höst. Men jag får ta och önska mig när jag fyller år! Vilket geni jag är :D haha!!


Kram på er

Av Elin - 21 juli 2011 11:57

God morgon!


somnade ganska sent igår, har jäkligt svårt att somna på kvällarna nu förtiden! Har sett på tv nu på morgonen och suttigt vid facebook. Haha det mest underbara klippet har landat där. Haha jag får panik när saker försvinner förstår ni... Iaf idag ska jag fota och tja blogga? Det är ju så jäklans dåligt väder ute. MEN då får man ju vara inne och mysa!


Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa mina små sötnosar Kaj & Zoo!!!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards