elinelvira

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin - 20 juli 2011 20:28

Hejsan på er!


Haha börjar alltid så har jag märkt, med ett "Hejsan". Haha! Idag har jag bara chillat. Solat, läst, kollar tv, suttigt vid datorn, lekt med min iPhone, gått med hundarna. Ja inget speciellt alltså. Just nu hänger det kläder på tork i mitt rum, alla kläder jag hade i England är snart tvättade. Effektiv familj man har! Så ska visa vad jag har shoppat imorgon kanske? Då har jag ändå inget bättre för mig ^^


Ska kolla på Morden i Midsomer, eftersom vi har alla så har jag antagligen sett denna men det finns faktisk några jag inte har sätt. Hoppas det för annars vet man ju vem mördaren är. Nähä...

 

Ååh älskar Morden i Midsomer, det är verkligen bra!

 

Kram Elin

 

 

Av Elin - 20 juli 2011 13:50

Hejsan alla glada!


Började dagen med lite Top Model sen en svettig promenad med hundarna. Så jäkla varmt ute att jag eldas upp! Så ska ut och sola nu med boken Frestad, måste ju läsa ut den i år iaf... Idag fyller min underbara kusin 15 år! Så ett stooort grattis till henne för det förkänar hon :) Har svarat på 14 kommentarer och har 13 kvar så det blir ikväll då. Bra då har jag en kvälls aktivitet! Nu ska jag grilla migsjälv i solen...


Kram Elle

Av Elin - 19 juli 2011 20:07

HejsanHoppsan!


Nu är jag snart klar med bild rensningen. Har kanske 400 bilder kvar bara. Framsteg iaf! Pappa skjussade ned mig och lillebror till filmaffären så vi hyrde varsinn film. You Again  valde jag. Hade tänkt kolla på den nu. Ska bara hämta lite riskakor och frukt. Så underbart att kunna äta frukt efter 3 veckor med enbart choklad och chips (OCH COLA!!!! sjukt....) Btw så hade jag på mig min nya fina jumpsuite idag. Älskar den! Visar all shopping senare i veckan när det har tvättats färdigt här hemma....



Kram på er

Av Elin - 19 juli 2011 16:35

Hejsan Svejsan!


Just nu sitter jag och försöker förstå min Iphone, det går sådär (a) fattar inte hur man ska använda Bluetoothen! Så är lite smått irriterad över det. Haha! Ska även börja rensa bilder från England så att de kan komma upp på facebook snarast möjligt. Samtidigt ska jag lyssna på min nya favoritlåt. Den är helt underbar! Gråter nästan till den måste jag erkänna.... Är inte så förtjust i Demi men denna låt gör hon underbar!



Haha kan redan hela texten efter ha lyssnat på den 11 gånger, haha!


Kram Elle


Av Elin - 19 juli 2011 15:13

Hejsan på er alla!


Nu har jag sovigt ut och duschat och ätigt mat och sovit i solen. Hade det asum i Brighton men det är ju borta bra och hemma bäst. Speciellt om man inte har kunnat duscha på 3 veckor... nej såklart jag har tvättat mig... i ett badkar!!! Men det tar vi en annan gång. Haha! Ska sitta vid datorn och katcha up lite av vad som jag har missat, som tex bloggen. Kommer försöka vara flitig här ett tag nu. Btw tack för de 20 kommentarerna jag fått när jag var borta. Ska svara på dem så fort jag får lite tid :)


Kram Elle


Av Elin - 19 juli 2011 03:39

Hejsan alla nattugglor!


Jag kan som vi ser inte sova för jag är övertaggad på att jag är HEMMA! Dessa 3 veckor har gått så jäkla snabbt asså. Fattar inte vad som hände där imellan flygresorna. Man kom alla flickor nära så det kom lite tårar när vi skulle säga adjö. Brighton är btw en av de mysigaste städerna i hela England, älskar det! Hade det så sjukt kul där. Träffade människor, hade heö galna lektioner, aktiviteter och var i London massa gånger. ASUM! Mer om det senare ville bara blogga att jag var hemma och vid livet! Så Congratz till min syster som blir 20 idag (igår) och Congratz till Marrie som blir 16 idag (idag)


Fin gammal bild på syster! Haha ser galet taggad ut också...


Kramish

Av Elin - 14 juli 2011 23:00

Bländande vacker! Bilden är ifrån InStyle magazine i år. Tror runt början av Maj.


Hoppas ni har det underbart här hemma! Idag fyller även Audrey år så grattis till henne! Hon har det underbart här med mig :D ♥


Kram

Av Elin - 12 juli 2011 20:23

Hejsan!

Zoo här igen, som jag skrev i inlägget förut så kommer jag att slänga in några få inlägg här på Elles blogg medans hon är i Brighton med Audrey. Det har inte hänt så mycket sen senast, jag har varit lite i Bålsta och på landet som sagt ligger i Bålsta. Ja mer kan jag inte säga för det finns inget att säga just nu... Saknar Elle och Audrey så sjukt mycket!! Kom hem nu!!

Tumblr_kpw5y4n7qp1qzpp8po1_500_large

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards