elinelvira

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Elin - 18 augusti 2011 23:00

Heejsan igen!


Nu har jag fått fin beskö från både tjejorna och lite släkt, som farmor och mormor och ingifta moster och hundar och lite så. Mysigt mysigt! Fick 400 kr och maaaasssor av ljus och ljust stakar och premunation på tidning av dem. Ska kanske skriva en lista och fota allt sen. Imorgon beger jag mig mot en ny skola, känns sköönt! Jag trivdes helt enkelt inte, många var otrevliga, elaka och så. Måste bara säga ett STOORT tack till alla som har ansträngt sig idag på min dag :D


Sen så har massa nya Breaking Dawn bilder släppts så här är en!


Kram


Av Elin - 18 augusti 2011 18:18

Heejsan!


Har inte bloggat för skolstarten har tagit lite mycket tid. Insåg efter första dagen att jag inte trivdes i mitt gymnasium så jag bytte och än så länge är jag bara så supernöjd. Det gick allt väldigt snabbt men Zoo kommer gå i min klass och jag tror verkligen att det kommer bli bra! Nog med det, så fyller jag år idag! Sweet 16 är det :D Shiit redan 16, fan hände med Bratz och Barbie perioden man hade i 2:an...?? Haha det var några år sen ^^ Men har fått fina presenter och ett fint firande av mina tjejor! Taack så hemskt mycket! :D


Världens finaste tjejer! Sojjar inte! :')


Kram


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards