elinelvira

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 18 augusti 2011 18:18

Heejsan!


Har inte bloggat för skolstarten har tagit lite mycket tid. Insåg efter första dagen att jag inte trivdes i mitt gymnasium så jag bytte och än så länge är jag bara så supernöjd. Det gick allt väldigt snabbt men Zoo kommer gå i min klass och jag tror verkligen att det kommer bli bra! Nog med det, så fyller jag år idag! Sweet 16 är det :D Shiit redan 16, fan hände med Bratz och Barbie perioden man hade i 2:an...?? Haha det var några år sen ^^ Men har fått fina presenter och ett fint firande av mina tjejor! Taack så hemskt mycket! :D


Världens finaste tjejer! Sojjar inte! :')


Kram


Av Elin - 16 augusti 2011 20:34

Omg! Vad jag har ångest inför imorgon. Den 17 Augusti börjar verkligen ett fullständigt nytt äventyr som jag inte alls är redo för. Det kommer säkert bli kul men... det är liksom något främmande och då blir vi rädda. Vi är ju trotts allt bara människor... det skulle varit helt okej om jag kände iaf en person men jag känner ingen! Ingen?! Det låter inte så lockande precis. Att sitta helt ensam den första dagen och inte känna nån. Herre Guud! Hur gick allt så fort? Jag började ettan iförrgår ju typ... Vad som än händer vet jag att jag iaf har mina flickor! ♥



Kram


Av Elin - 15 augusti 2011 19:38

Hejsan!


Väntar på att mina flickor ska anlända och vi ska väll hitta på något kul. Hoppas Kaj är liiite snabbare än sist då bara ;) thihih! Längtar till Söndag men så länge blir det en bild på mina favorittjejor (förutom mina egna små dockor såklart då!!!)


En bild från S Nields photoshoot för Entertainment Weekly Magazine tidigare i år!


Kram

Av Elin - 15 augusti 2011 14:00

Hejsan!


Hela familjen är och badar nere i vår simmhall så det är bara jag hemma då. Kajsa ska komma snart men hon är ju en liten segost för hon äter i typ 2 timmar... Jag har läst igenom några pappren från gymnasiet och det visar sig att jag INTE kommer få ett SL kort. Det suger ju för då måste jag betala mitt egna. Dålig start jag och mitt gymnasium har hafft... Har städat lite i rummet och det ser helt okej ut men måste plocka lite grejor bara innan min ost kommer :D



Kram

Av Elin - 14 augusti 2011 21:47

Hejsan!


Shoppingen gick bra, hittade lite saker :) Ska inte shoppa mer denna höst, eller tja fram till höstlovet iaf ;) Har kollat PLL med Zoo och Froj. Maagaaad vad spännande! Och nu sitter vi här och har inget att göra, jag vill kolla på Disney filmer men det vill ingen annan...hmm jag känner vem som kommer vinna detta ;) haha!


Av Elin - 14 augusti 2011 11:40

Goood moorgon folket!


Idag ska jag bla åka ned till centrum för att köpa lite presenter till mig själv (a) fyller ju år om 4 dagar och eftersom jag har varit så duktig förra terminen med betygen och allt plugg så förkänar jag lite presenter från mig själv! Ska bara duscha sen drar jag och Frida ned!


Han är hysteriskt snygg, charmig, avskyr uggs, tycker att en tjej ska ha en egen stil och är expert (...) på riding boots. Ian Harding, I'm officially in love with you.

 

Kram


Av Elin - 13 augusti 2011 20:36

Hejsan!


Nu efter maten cyklade hela familjen en runda med Fletch. Herre.Min.Gud Vad snabbt han springer förlåt galloperar! Helt stört och han är knappt trött nu! Stört! Ska iaf kolla på film med min lillebror och halva familjen. Nån Tintin film tror jag det blir, de är ju alltid lite små roliga! Sen kanske Frida igen och ännu mer film!



Kram

Av Elin - 13 augusti 2011 16:20

Yo!


Allt bra? Idag har jag varit med Frida och Zoo, vi har inte gjort så mycket direkt bara chillat. Men nu alldeles nyss åkte Zoo till nån ö (??) för att gå runt typ... Så då är det

bara Frida kvar då. Audrey hör aldrig av sig så... Frida ligger och läser i en bok hon har kämpat med i 1 ½ år. Den suuuger! MEN hon måste läsa den har jag bestämt! mihihi! Ska väll hitta på något vättigare snart... eller inte...



Kram

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards