elinelvira

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Reflection

Av Elin - 29 september 2011 22:14

Heejsan!


Pluggade 2 sidor matte och läste 2 kapitel i boken vi ska läsa på svenskan. Flickan från Ovan heter den. Den verkar ganska brutal, det börjar liksom att hon blir våldtagen och mördad!? (avslöjade inget för det står tillochmed på baksidan!!) Men tror den är rätt så okej ändå. Dock säger alla att filmen suger, hmm får väll ta och se den nån gång. Mår inte så bra. Har mått illa hela dagen och har hafft feber till och från hela veckan. Det är ett tydligt tecken på att helg behövs....


Kraaam

 
 
Malin

Malin

30 september 2011 12:25

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, lyckades trycka bort hela kommentaren!!!! suuuuck -.- haha

Heej!

sv: haha, hade också ett grönt ridspö förr, men det gick sönder, så nu har jag ett lila :)

okej, vad bra :) Kul att lära känna nya :)

Har du inte ätit kasslergratäng? :o haha, vi äter det typ hela tiden! nej, men lite då och då iaf :)
Jag minns inte riktigt hur det gick, men tror det gick bra :) Kan hända att pappa fick göra det mesta, hehe :P

Jaaa, det är jättesvårt och dyrt att hitta bra skor och väskor! Hittade faktiskt ett par skor för ett tag sedan, men de var för dyra och smala+höga klackar, så skulle nog inte kunna gå i dem :P Men de var såna som Tay brukar ha, suuuupersnygga! Från LaRedoute, men de finns inte längre :(( Annars hade jag köpt dem, om jag fick :)

Ska kolla upp Safe Haven, är den av Nicholas Sparks? Isåfall är den jättebra! (haha, har inte läst nån av hans böcker, men ´filmerna är ju bra, och böckerna är ju oftast bättre, sååå..)
Kramkram :)

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Malin

Malin

30 september 2011 12:54

Heeeej igeeen :P

Usch, krya på dig! Inte kul att vara sjuk -- och ändå är ju jag knappt sjuk! lixom, jag kan ju gå till skolan, har inte feber, och mår ganska bra egentligen. Bara en vanlig hösrförkylning, med hosta och nysningar, haha. Har typ aldrig feber, och när jag har det så mår jag ganska bra. Förra året var jag och Adina sjuka samtidigt, och då hade hon knappt någon feber medan jag hade ganska hög, och hon orkade knappt sträcka sig efter en bok medan jag var jättesugen på att vara ute och springa!

Jaa, det är väl ganska kul att flyga litet flygplan... :) Haha, förr flög vi jätteofta, så det är lixom inte så ovanligt för mig, men typ när vi skulle landa så var marken så mjuk att pappa fick styra så att vi nästan åkte på sidan ... fattar du? hahah ... och precis innan vi landade så fick han styra det rakt igen :) Läskigt också när jag frågade om jag fick styra lite, och pappa sa att vi skulle landa snart så att jag inte skulle hinna, men sedan släppte han "ratten", så jag fick styra iaf, haha, var inte beredd (stavas det så?) på det så vi typ dök lite för att jag inte höll upp planet, haha :P
Men jaa, det var kul :)

Jag har ridit sedan oktober 2005, fast en termin gick vi på simskola istället, så 5,5 år typ :) haha, det är väldigt olika i min ridgrupp -- jag & kicki har ridit i, ja, 5,5 år, medan någon har ridit i 8, och någon i typ 1. Fast hon som ridit i ett år är extremt duktig, eftersom att hon kan lika mycket, om inte mer, än flera i gruppen. haha, men det känns ändå bra att jag har gått i en jättebra grupp (där jag helt klart kunde minst!), för då lärde jag mig jättemycket, och nu har jag väl kommit liite längre än de andra i min grupp :) (oj, vad skrytigt det där lät, hehe).
Jaa, det tar en del tid med ridning! Ska bli hjälpledare på en knattegrupp nu också, så då tar det ännu mer tid! Men det är ju kul ;)
Jaa, oj, jag måste också plugga! och stäääda, haha mamma skrev en lapp imorse att vi skulle ha dammsigut huset när hon kommer hem (om åtta minuter!!!!), och jag sitter i pyjamas och har inte städat något alls! ojdå :P haha

haha, jaa sov nu (eller då, det var ju inte nu jag fick kommentaren), klockan var ju nästan 11, och skoldag efter! Hur orkar du vara uppe så länge? jag för typ om jag släcker efter tio. okej, jag brukar dö, för jag brukar släcka efter tio. och så brukar jag frysa ihjäl, och allt möjligt, hahaha oj vad jag babblar! :P

Kram

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

30 september 2011 19:37

vad vacker du är! älskar rött läppstift!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards