elinelvira

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

What The Hell Is That?

Av Elin - 6 oktober 2011 23:08

Pratade i 1 timme och 14 min med min älskade morfar. Han hjälpte mig med 4 historie frågor. Varnar er alla att gymnasiet är i ett helt annat universum, galet svårt! Blev iaf klar med dem, gjorde svenska och gjorde en snabb träning av mage och rygg. Skulle duschat men hinner inte så det suger men ska kolla på Friends  nu!


hahahahahahhahah.... ahahahahhahaha *dog*


Kraaam

 
 
Sofie

Sofie

7 oktober 2011 17:02

Hahaha den var riktigt bra! ^^ De är så roliga :D

Sv: Va roligt att Ulrik var bra när ni såg honom, jag tyckte också att han var riktigt bra när vi såg honom! Hehe jag tänkte nog inte på hans längd :P men han har en cool röst :D

haha på tal om längd kolla denna länken ^^Klockren!
http://starlounge.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=159421371

Usch för prov! Hoppas spanskan gick bra :)
Lärarna är duktiga på att lägga allt innan proven -.- Vi hade psykologiprov idag, det var jättesvårt tyckte jag :( Geografiprov på måndag, men det känns bättre! Sen har vi inga prov vi vet just nu men vi har typ läsa en svenskabok, skriva ett jättestort engelska arbete som ska vara klart innan lovet, mm :/ har ni eller ska ni göra något som kallas sökararbete?

Härligt med studiedag! :) Va ni va duktiga som pluggade! ;D Vi hade inte studiedag, starten på min vecka var ganska seg men mycket smågrejer att fixa. Som sagt vårt projektarbete som vi inte får jobba med i skolan på lektionstid tar upp all tid vi kan skrapa ihop, lunch, håltimme så i början av veckan hade vi massa småsaker som vi behövde fixa med där :P
Kramar :D

http://sophiiek.blogg.se

 
Sofie

Sofie

7 oktober 2011 18:12

Snäll morfar du har! :)

Sv: Haha nej förlåt! Jag såg precis att du redan gillade vår facebook sida :P hehe, tack för att du gillar den :D

Jag gillar Melissa Horn, håller med dig hennes låtar är ganska lika varandra men när jag är trött eller ledsen eller om det är jobbigt är det skänt att lyssna på hennes låtar tycker jag :D Hihi Happy Mum! Lyssnar du mkt på henne?

Åh hoppas den luktar gott! Ja killen som får henne måste känna sig som att vara i himlen! ;) Bra att önska sig den i julklapp! Jag använder J'adore Dior, Miss Dior och ibland Calvin Klein :) Vad använder du?

Hehe jag tycker att ditt hår var kanonfint, jag tänkte ha något liknande (det tänker jag just nu iaf) ^^. Får locka det och sätta upp det lite på något vänster :)

Studentbal tror jag nog ni har, men det är kanske frivilligt att gå (: På vår skola går nästan alla 3or på det :) Frissan var ju uppbokad till 2015 så då tänkte vi att det var lika bra att titta på klänningar i god tid :P Så vi var runt lite och alla sa att man hällst ska köpa sin klänning i November senast januari. Den klänningen jag ska ha tar ungefär 4 månader innan de får hem den och sen ska jag prova in den för den kommer vara lite för stor för mig, de måste sy in den så att den passar och sy upp den för jag är så kort :P De får sy allt för hand så det tar lite tid ^^

Hehe det är varför jag köpte min så tidigt :) Så har jag tur får jag hem den i januari någon gång, sen i mars får de sy in den och upp den och så ska den vara helt klar för användning i juni :) Usch va tiden går snabbt :P o jag som inte vill ta studenten nu, vill gå ett år till! Hur knasig är inte jag?! haha

Låång kommentar, hoppas det går bra :D
Hoppas du får en awesome helg! Kramar

http://sophiiek.blogg.se

 
Malin

Malin

8 oktober 2011 14:39

Hej!

Svarar på denna blogg, eftersom att du länkade till den ;P
sv: haha, tack :)

Jaa, det är jättesnyggt! Har nog att göra lite med om man är van att se sig själv i snedfläta också kanske, haha, jag har ju aldrig det nästan, så det känns ovant när jag har det :P
Jag måste använda hårnålar för att håret ska stanna i flätan (asså på den sidan som flätan inte är), för mitt hår är ganska kort! haha, det är ner till armhålorna xD

haha, okej :) Jag har risk att bli allergisk mot damm (och så kan man ju typ få cancer av det oxå!!!), men jag ooooooorkar inte dammsuga hela tiden, haha, fast jag borde göra det snart! mitt rum är stööökigt :P

Okeej, kul! jag vill oxå ha en iPhone, ska köpa en när jag har råd! (har inte börjat spara ens... -.- :P) Så bra att kunna blogga n'r som helst ju! :D hahaha

hahaha, jaa den är ju jättecool! önskar vi hade en sån här, men då hade nog folk klottrat över den :(

Kram

http://jaagmaalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards