elinelvira

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Elin - 11 januari 2012 19:45

"Alltså, man svär så jävla mycket när man varit ledig!"

- Min poetiska vän. Jag skrattade. Massor.


 

Shit. Vad. Kallt. Det. Är. Ute. Dagens bästa var iaf att snön var borta (y) och våga inte komma tillbaka... I huvudet på Elin just nu: ORKAR INTE MED ATT PLUGGA FREAKIN' MATTE TVÅ GÅNGER DEN HÄR DAGEN. Jag har fått min Pretty Little liars box, wiewiewie!  Måste köpa nya underkläder. Varför har vi inte Victoria's Secret här? Shit vad fattig jag skulle vara då. Och Forever21! Boots! Starbucks! Pinkberry! ...vänta, hur kom jag in på mat? Fan vad gott det vore med pannkakor. Jättegott. Jag borde verkligen plugga. Gör det nu då Elin, plugga! Du har förresten engelska och foto läxa också! Okej, okej, ska bara blogga klart...


Sammanhängande? Näe. Imorgon har jag sovmorgon, hej pluggtime! På tal om ketchup, alltså.

 

 

Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards