elinelvira

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Morning Snow

Av Elin - 22 januari 2012 12:38

Vaknade vid 10. Och under morgonen har jag duchat, kollat på tv, ätit frukost, fotat, läst bloggar och bloggat själv. Och klockan är inte ens 1! Effektivt Elin! Det enda som fattas nu är att plugga men det finns resten av dagen till för! Wihoo. Igår kväll var jag med Tilda bara så att alla vet att jag inte var forever alone. Haha! Måste läsa ut en bok till imorgon och jag är halvvägs. Känns bra!


  Myysig morgon. Med mängder av snö utanför fönstret! Det går att tyrcka på bilden!


Kraam


 
 
Malin

Malin

22 januari 2012 19:02

Åh, vilken bra frukost du äter! Ser precis ut som min! :P Oboy, jordgubbsyoghurt (okej, det kanske inte du åt, men i alla fall) och såna där flingor, det är perfektion det :) :) :P

sv: hahaha, jaa, det är jättekonstigt i Lost tycker jag redan, och jag har sett tre avsnitt! :P Men jättespännande! :D Såg en på Ica idag som verkligen såg EXAKT ut som Kate, liksom så mycket att man börjar fundera om det kan vara hon som spelar henne, haha det kändes lite pinsamt att stå och titta på henne hela tiden :P

På nyårslägret hade vi först frukost (haha, konstigt va? :P), sedan morgonandakt, sedan förberedde vi dramat, sedan lunch, sedan promenad eftersom att vi bara var inomhus annars, och då gick många samtidigt och köpte godis, sedan dramat igen, sedan middag, sedan fritid, sedan kvällskul (alltså att vi lekte en massa olika lekar eller tävlingar), sedan fika, sedan andakt och lovsångsstund, och sedan sova. Och sedan upprepades det igen :P haha, men hade verkligen såå kul, det tillsammans med sommarlägret och Sälenlägret har varit bäst under året :P

haha, jag har typ lite lockigt längst ned och så ifram på båda sidor, speciellt på den sidan som har minst hår (alltså när man har snebena blir det ju mera/tjockare med hår på ena sidan ... :P), så det blir jättekonstigt oftast! Men är det föör lockigt så sätter jag upp det, eller så om jag duschar på kvällen och det börjar torka och bli jättelockigt så flätar jag det, så heela blir lockigt istället för bara lite ;)

haha, nääej då, vi har inte sett om dig! Nu kollar Adina och Johanna på tvn, så jag kollar på datorn med Kicki. Ska se avsnitt 6 nu, haha det var jättelängesedan jag såg!

HAHAHAHAHAHAHAHA vad roligt! xD Jaa, vi blir världens bästa mästerkockar, vi kan ju ställa upp i Sveriges mästerkock! :D eller nej, alla andra kockar måste ju få ha liite självförtroende kvar, vi kan ju inte bara komma och köra över dem! :P

hahaha, jag förstår att du knappt kunde gå i dem! :P Skulle typ ha tagit av mig dem efteren jättekort stund .. :P Nääej, jag har faktiskt inte tänkt alls på vår bal ... men det blir nog kul :) Inte lika kul att dansa på idrotten innan bara :P

Jag har inte sett det avsnittet än, men ska det så snart jag kan ... hahaha kommer glömma bort det! Ska se det med Adina nån gång :)) (Pratar om CSI när Tay är med ;) )

haha, jaa det är klart vi ska till Israel igen, jag måste ju köpa nytt smink därifrån! hahaha, men jag skulle ha köpt mer, det var ett märke som är jättebra som heter Ahava, som innehåller dödahavet-mineraler ;) och så vill jag köpa mer kläder! hahaha, fast såklart vill jag inte till Israel bara för att köpa grejer! :P Men hoppas att samma personer åker igen, för om någon av ungdomarna inte är med blir det inte lika kul! :P
ååååååh vad kul att blia till frankrike!!! :D :D :D jag följer med er då! :D :P har varit där en gång (2004), älskade det! :D Och tänk att fota eiffeltornet, det skulle vara såå kul! och triumfbågen, och sackrikör! (hahahaha har iiingen aning om hur det stavas, så skrev som det uttalas :P) haha, jag har aldrig (eller jooo, kanske en gång, år 2000) haft all inclusive, och har bara bott på hotell 5 gånger i itt liv (varav 3 var i Israel, 1 i Österrike (där vi stannade en eller två nätter) och ett i Cypern). Fast jag har i och för sig bott på motell, och det är ju typ samma sak! I alla fall på de flesta i Usa, haha när man fick munkar och våfflor med maple cyrup till frukost! :D

HAHAHA, jaa, Leksand ligger i Dalarna, typ några timmar från Sälen :) neej, jag åkte inte snowboard, för när vi kommit fram så fick jag reda på att den var hemma, så jag fick åka skidor istället ... men det är ju kul det med! :D haha, men på tisdag (alfyhmvhgklasyhclaägdsä bara två dagar kvaaar!!!!!! :D :D :D D:D :D :D :D:D:DD : waaaaaaahhh!!! :D :D :D) ska jag åka snowboard när vi åker med skolan till Romme :D :D :D haha, jag ska åka med Adina, Johanna och kanske Erika, för Adina har inte åkt skidor så länge så hon är lika bra på skidor som jag är på snowboard, och så har Erika o Johanna åkt en gång skidor, så det kommer inte gå snabbt! :P hhaha, men det blir nog kul i alla fall :) Om jag dör av tristess får jag väl åka med Kicki och alla som hon åker med, fast då kommer jag verkligen få anstränga mig för att hänga med, för de åker skidor allihop, och är värlsmästare på det! haha, i Sälen åker vi alltid så svåra backar som möjligt :D :P
haha, jaa solsemester är såå mycket skönare (skidpjäxor gör ju så ont! :P Men snowboardboots är såå sköna! ;P) för att det är varmt och man åker inte in i en massa granar och så, men skidsemester har sin glans det med tycker jag :P

Nuuu ska jag äntligen se PLL :D :D :D :D
Kraaam

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Hanna

Hanna

22 januari 2012 20:03

sjukt fin blogg!

http://bbyhanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards