elinelvira

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Elin - 24 januari 2012 17:31

Flummat runt hela dagen med Sofia, haha fy fan va fula man kan va asså!! Haha! På bussen hem tärffade jag Fritiof och hans granne(??) var allmänt nice. Såg att Audrey var på också. En liten reunion on tha buss! Vi gick hem till Zoo som e sjuk. Usch, krya! Sen när jag kom hem gjorde jag en irriterande upptäckt. Fan va sur jag e nu. Kan inte ens plugga utan ska kolla på Friends som alltid får mig på bra humör... Fattar inte varför somliga ska härma och tydligen försöka vara som någon annan. Jag blir iaf så fruktansvärt irriterad. Om jag ville umgås med nån som mig, då skulle jag väll umgås med med mig själv?? Jag umgås ju med dig för att jag gillar din personlighet.. Medvetet eller omedvetet, sluta leka mig!! Okej kan ha överreagerat lite men det ändrar inte faktum att jag är irriterad. Det är fett tråkigt att läsa sånt här jag vet, behöver bara avreagera mig på nån icke mänsklig så att ingen blir sur på mig,  jag acceptrar dig som du är...blir en rolig bild för att göra upp för detta tråkiga inlägg.



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards