elinelvira

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Elin - 3 februari 2012 21:18

Jag har så tråkigt att jag har tråkat ut mig själv. Bra start på helgen! Höhöh näejra. Vilken fin bokstavskombination jag fick till N-Ä-E-J-R-A... min svenskalärare måste vara stolt! Har haft studiedag idag. Har pluggat 1½ sida matte, börjat på svenska artikeln OCH hittat betydelsen på nästan alla historiaord. Känner mig stolt! Har dock myycket kvar. Men nu ska jag unna mig lite familjemys (alla e typ sura så mys är kanske att ta i) och PLL. Blir kanske lite Home makeover också. Höhö brukar kolla på det på datorn. Tönt? Jag? Inte alls.. Glöm inte att kolla in min andra blogg, har uppdaterat designen, länk finns under länk menyn!

 

 

You can either focus on what's tering you apart

or what's holding you together

 

 

Kraam

 


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards