elinelvira

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Elin - 4 februari 2012 23:54

Spenderade kvällen med kusinen och hennes familj. Mysigt värre. Såg även på melodifestivalen. Vad kan man säga? Jag är såld på Loreen. Hon skulle lungt kunna tävla ute i stora tävlingen! Fan va bra hennes låt var! Hej Spotifylistan! Nu ska jag lana tv hela natten, lyssna på Euphoria och tänka på dig min fina vän ♥


Euphoria går inte att lägga upp eftersom SVT blockerar det. Men denna låt av Loreen har spelats varmt hos mig hela hösten. Chek it out!  




Kraam





Av Elin - 4 februari 2012 12:56

Hejsan


Vaknade av mig själv vid halv 10. Men låg i sängen och såg på Vänner till klockan halv 12. Lördags glitter. Fick vänta i 40 min på duschen så fixade mina ögonbryn. Blev riktigt arg där ett tag haha! Nu har jag klätt på mig och ska äta något. Får se vad jag blir sugen på. Varma mackor? Eller flingor? hmm... får gå ned till köket och känna efter helt enkelt. Sounds like a plan! Väntar på ett mess från Tilda, haha hon har säkert glömt att svara så då kommer hon inte se det förens om 2 timmar typ. This isn't the first time you know...


Denna kommentar gjorde min dag typ. Tack så himmla mycket :')



 

Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards