elinelvira

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Elin - 6 februari 2012 18:58

"Your world would be easier if I didn't come back."
"That's true. But it wouldn't be my world without you in it."


Ibland önskar man att man kunde skriva manus som de där manusförfattarna. Life goes on. Dagen har varit allmänt flummig. Tror jag har skrikigt ganska mycket. Lägger inte sånt på minnet. höhö tolka det som ni vill! Annars har allt rullat på bra. Okej tjejer vi måste sluta dansa på idrotten! Dagens bästa var iaf helt klart;


Jag-"Var det han?"

Zoo "jaa..."

Jag "OMG DET VAR RAAASMUS"!

Tajni "vem?"

Jag- "Det var RAAASMUUUUS!!!!"

Tajni- "RAAAAAAAAAAAASMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!!!!!!??"

*Rasmus sitter 5 meter bort* awkwardmomentofsilence

 

Fråga inte varför vi var tvungna att skrika så hela Skolan hörde. Kul var det iaf och kanske en aning genant för Zoo. Hmm... nu ska jag plugga hörrni och jag menar det den här gången. Har dock bara matte och historia. Sen ska jag bara lite snabbt kolla igenom min svenska. Intressesmurfarna hoppar. Okej, jag fattar detta blev en aning flummigt.



Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards