elinelvira

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Elin - 9 februari 2012 20:11

 

- Varje gång jag får feber drömmer jag samma sorts dröm varje gång jag somnar. Jag drömmer att jag balanserar högst upp på ett höghusbygge och plötsligt så tror jag att jag kan flyga så jag hoppar ner. Sen vaknar jag.


- Jag kan inte duscha med ögonen stängda. Det går inte, panik känslorna kliar i hela mig. Varför? Jo i mitt halv snurriga huvud är det då mördaren kommer.... (??)


- Egentligen är jag inte så blyg som många tror. Jag försöker bara hålla tillbaka min awsomeness så jag inte överglänser alla andra ;)


- Jag suger på huvudräkning, slår alltid minsta lilla tal på ränkaren. Annars blir det fingrarna. höhö.


- Jag googlar flera gånger om dagen, från minsta lilla sak jag vill veta svaret på. Skulle någon hitta allt jag googlat på genom livet skulle jag vara rätt körd...



Lite onödig fakta ni kanske inte visste om mig! Har ni några saker som är är typiskt just för dig?

 


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards