elinelvira

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Elin - 16 februari 2012 21:57

...nej, det var inte meningen att jag skulle börja blogga så sent varje dag och blogga dåligt när jag väl gör det. Men har varit rätt så upptagen med rollspelet och annat ointressant. 1 vecka kvar till lov. Wiihooo.


Idag har jag städat hela mitt rum (livsprojekt) och är fortfarande inte riktigt klar, läst skvaller tidningar med Zoo, pluggat matte och liiite svenska. Egentligen borde jag sitta uppe hela natten med svenskan och skriva ned frågor eftersom den är tills imorgon... Men det är ett senare problem. höhö. Näejra. Så allvarligt är det inte men borde ha iaf några fler frågor till debatten imorgon. Tror dock det kommer gå bra.


Schema; se tv serier hela natten, hämta datorsladden eftersom datorna laddar ur snart och skaffa mig ett liv. Okej, stryk sista punkten


Mycket text. Jag vet men jag är trött, förvirrad och lycklig. GLITTERPUSS!

 

 

Vad liten jag ser ut att vara på bilden, haha! Smilet är lite creep varning men lockarna är ju fina (y)



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards