elinelvira

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Elin - 28 mars 2012 22:36

Spoiler, spoiler, spoiler... Har ni inte läst böckerna och inte vill veta vem A är, blunda!

Jag tror att A har dubbel identitet, precis som i böckerna. Däremot tvivlar jag på att det skulle vara SAMMA A i böckerna och serien, tror att Marlene King sa att fallet inte var så. Jag tror att den A som härjar nu är antingen Wren eller Melissa. Det pekar starkast mot Mona egentligen, men eftersom hon är A i böckerna känns det så... jag vet inte, fel? I slutänden tror jag dock att det är som i böckerna, att          är A.... mohaha!!


On the other hand har jag faktiskt ingen aning om vem A kan vara. Trodde länge på Maya, men efter scenen där Ella står öga mot öga med A är det omöjligt eftersom Maya inte hade kunnat vara synlig i Rosewood. Misstankar har också funnits mot Ezra men samma sak där, Ella-scenen gjorde det omöjligt (Tack gode Gud och lite till!). Det är lite tjusningen, att inte veta men gissa vilt!

 

 

 


 

Kraam


 


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards