elinelvira

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 21 mars 2012 22:55

Saker vi gillar: strolande sol och 15 grader ute + kladdmuffins med finaste och plugg i solen. Oh happiness!


Jag är så himla glad idag! Solen har bidragit mycket. Jag gillar sådana här dagar! Och imorgon när jag vaknar har jag en dag innan fredag. Fint skareva. ♥ Som sagt efter skolan gick jag och Zoo hem till henne och gjorde muffins med apelsin (HAHAHAHAH) och satt i eh typ solen och pluggade. Blev lite kyligt runt 5 så gick in. Har inte orkat pluggat efter det, woops! Aja imorgon blir det en råis istället! (y)




Av Elin - 20 mars 2012 22:46

Känslan när man går in och kollar på sina trafikkällor ser att minst 50 länkar är folk som har sökt på PLL och hamnat på min blogg och man inser att det är fler än jag som är besatt... heh

 

Efter skolan på bussen hem träffade vi Audrey, weehooo, bussturen var iaf topp 3 idag kan jag säga. Hatar skolaaaan just nu. Dansade Zumba med Zoo och snackade ett tag. Kändes bra. Middag, historia plugg (har skrivt 3 av 6 sidor!!) Tja vad annars? Mamma hade gjort en skål med kiwi och apelsin bitar till mig, blev lite roligare att plugga, haha! Nu ska jag, för de som bryr sig, välja kläder till imorgon. Usch har inget att ha på mig, waaa... Juste, detta är mitt 1700 inlägg och fick just den 2500;e kommentaren! WEEHOO! 2500 kommentarer är mycket hörrni! Tack!


 


Världens finaste.


Kraam



Av Elin - 19 mars 2012 22:18

Händer och fötter Sverige? (höhö humor!)


Usch för tråk måndag, men vi fick oss ett antal goda skratt iaf  må man säga. Väl hemma åt jag middag, pluggade och har nu duschat. Testar kläder inför imorgon. Så har inget rktigt att skriva om. Förutom att IT'S A-DAY!!! För de som har inte suttigt vid datorn och varit inne på Facebook, Twitter, Tumblr eller instagram och är allmänt efter kan jag berätta att inatt avslöjas det vem A är! HOLY FITZ! Dock är jag inte så långt fram i serien, 10 avsnitt efter O.o meheh men bokmal som man e så har jag läst the books and know a lot of sutff...


På tal om annat skoj, under konserten i Nya Zeeland igår så överaskade Taylor  publiken genom att sjunga hennes nya låt "Eyes Open", som är med på The Hunger Games soundtrack. Kommer antagligen inte se filmen förens om 1 år typ när all hysteri är borta men låten är AMAZING!





Kraam



Av Elin - 18 mars 2012 13:30

HOLYMOTHERFUCKINGACUPCAKESWITHFITZTOPPING. OMG. OHMYGOD. DET DÄR VAR DET MEST... JÄVLAR. SHIT. FAN. DE ÄR TILLBAKA I EN HELT NY LIGA. DET ÄR SÄSONG 1 IGEN. INGET JÄVLA 2A KRIMSKRAMS. THE BITCHES ARE BACK. HOLY FUCK VILKET BRA AVSNITT! DET VAR FAN DET BÄSTA SEN... SEN.. JAG VET INTE. 1x21. HOLY FUCKERYFUCK VAD BRA DET VAR! OCH EZRIA. JAG HAR GRÅTIT. SOM ETT BARN. JAG REV NÄSTAN SÖNDER BOKEN VI SKA LÄSA I SKOLAN "I LOVE HIM." OCH MIKE. OCH EZRA GICK. ARIA INLÅST. JACKIE THE MOTHERFUCKING BITCH - OCH EZRA SA IFRÅN! FINALLY!! OCH SÅ BARA RÄDDAR MIKE ARIA. OMGOMGOMG.

MEN SLUTET DÅ?! SLUTET!?!?!? HOLYPUWEPUFF. A FÖRSÖKTE MÖRDA EMILY. OCH SPENCER. OCH ARIA. OCH HANNA KÖRDE ÖVER HONOM/HENNE. OCH A TAPPADE SIN TELEFON. TOG DET SLUT DÄR?!?!?!

Det här var nog det sjukaste avsnittet på ett år. PLL WRITERS, I HAVE FORGIVEN YOU FOR EVERYTHING. Including Jason. Oh snap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Åh vad jag älskade Emily i detta avsnitt!

 

Okej, måste plugga NK om min hjärna tilllåter.....



Kraam

 

 

 

 

 

Av Elin - 17 mars 2012 17:36

Att vakna utvilad klockan halv tio med vetskapen om att man får ligga kvar i sängen hur länge man vill händer inte ofta. Sommnade runt 1 tror jag och gick upp vid lite över 11 ♥ Dock måste jag verkligen sluta sova till typ halv 12. Imorgon ska klockan stå på tio. Punkt slut. Annars har jag bara gråtigt till Extreme Home makover, kollat på Disney Channel (såg sista avsnittet av "Wizards på Waverly place", OH MY!)  och lekt med min telefon idag. Gjorde ett tappert försök att plugga, skrotade den idén rätt snabbt. Ska lägga mig i sängen och hitta något mysigt att kolla på nu!


 


Jag "imorse" eh typ klockan 1 dåra



Kraam

Av Elin - 16 mars 2012 19:06

Funderar på att fundera på något som man kan fundera på. Med andra ord har jag inget intressant att skriva. Så jag funderar på det. Saker jag kan skriva om är att det är fredag, det luktar taccos i mitt hus, vi ska snart äta taccos, jag är sugen på taccos, att jag inte tror att nån fattar min humor (höhö) och att jag har legat i min säng sen jag kom hem i mys kläder och kolla på Friends. Sånt som gör vardagen lite bättre ♥ Aja, ska gå ner innan de börjar skrika som loppätna hyenor att det är mat. Åh, känna sin familj lite för bra...



Ska nog kolla på denna film ikväll och vara forever alone... fast lite skönt är det!



Kraam







Av Elin - 15 mars 2012 23:45

 

 





Kraam












Av Elin - 14 mars 2012 21:01

Det bästa sättet att få mig själv att plugga är att vänta så länge tills jag får ångest! Precis den taktik jag använt mig av idag... le sigh Elin. LÄR DIG NÅN GÅNG! Så nu har hela spanska brevet skrivits och skickats in. Bara samhällskunskaps inlärning inför provet kvar! Ååh att det aldrig ska ta slut!? För när jag är klar med det har jag NK redovisning OCH en stor historia rapport. (heh tror jag redan har berättat det??) Vad har vi nånsin gjort lärarna så att de hatar oss så mycket...? O.o En av livets stora frågor!





Åh Trassel!



Kraam 



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards