elinelvira

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Elin - 1 april 2012 20:58

Haha jag har tänkt blogga hela dagen men inte blivit av. Har bara varit allmänt fast vid PLL....


Vaknade av ett April-skämt, såklart! Själv har jag inte lurat nån, har ju varit ensam större delen av dagen så inte så konstigt. Eftersom den hysteriskt jobbiga veckan som vart tog jag en pluggfri helg, eller läste lite i Svenska boken imorse men det räknas knappt. Annat roligt idag då? Jo en askonstig snubbe började skriva till mig på KIK. Sophie fick lite bilder skickade till sig för jag kunde ju inte hålla tyst XD Har duchat och nu ska jag plugga lite NK till förhöret imorgon, fick C i det i mitt omdömme. Blev fett med glad! Trodde Bengan inte gillade mig, fast han är ju en riktig dude så... Nu blire lite plugg följt av PLL, Mitt liv typ. Nörd.



Eftersom jag sett typ 4 eller 5 avsnitt av PLL idag så kan jag inte ha sådär långa inlägg om varje så blir ett här, EVERYBODY SAAY WEEEEEHOOOOO!!!






 






 

 






Hanna: It's simple. He's gay!
Aria: He's not gay, I've known him since we were five.
Emily: Maybe he didn't know when he was five?
Spencer: Has he ever tried to kiss you?
Aria: ...no?






 


Så jävla bra serie!!! Orkar inte

 

Kraam 

 

















Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards