elinelvira

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Elin - 6 april 2012 19:06

 

JAG VET VEM A ÄR I PLL! (haha typ 1 vecka efter alla andra) OMG OMG OMG JAG KUNDE INTE ANDAS NÄR JAG FICK REDAN PÅ VEM DET VAAAR!!!! Shit kan inte andas fortfarande... EMOTIONALLY UNSTABLE BECAUSE OF PRETTY LITTLE LIARS... Eh JA! Och nej, kära värld, jag vet inte när jag kommer släppa Pretty Little Liars-finalen. Kanske aldrig. Förlåt!

 










 

 






JAAAAAAAAAA! ♥

 

 

 

Shay, visade sin starkaste insatts i serien, typ nånsin! ♥

 

Oh Herre Gud, kommer aldrig kunna släppa det här...



Kraam

 

 

 

 

 

 





Av Elin - 6 april 2012 12:06

Jaha, Långfredag då. Vid frukostbordet fick men den årliga förklaringen av denna dag. Att man inte ska ha roligt och bara sitta stilla. Så kommer antagligen min dag att se ut eftersom INGEN SVARAR PÅ MINA MEDDELANDEN!! Sjukt irriterande då jag ser att alla är inne... Igår var jag med Zoo. Vi gick till hennes kompis som satt och umgicks(!!) haha, eller typ. Vi gick tillbaka till henne vid 11 då jag sommnade direkt i Zoo's säng. HAHA, hade en jobbig dag igår med blodprov och grejs. Dock var jag superduktig och bara grät lite grand. Fick 2 örhängen i belöning av mamsi. Nu sitter jag och äter godis som jag fick av min fina bästy. Tack för att du försöker göda mig till en vattenbuffalo ♥



Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards