elinelvira

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Elin - 15 april 2012 19:10

Vem?

Vem berättar du precis allt för? Berättar lite för mina fina, men inte allt.
Vem sov hos dig senast? Jag har verkligen ingen aning.
Vem tror du tänker på dig just nu? Typ.. mamma?
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Mina vänner

Vem i din närhet stör du dig på? ÅÅh en riktig liten apa..


Har?
Har du haft sex dom senaste 24 timmarna? Nej, jag har haft sju. ha-ha-ha-ha-ha. Förlåt.
Har du någonsin ljugit för en vän? Never trust a pretty girl with an ugly secret.
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja.
Har du plattat håret någongång? Lite sådär nån gång.

Har du något husdjur? Mina älskade hundar

Har du gått ner i vikt? Sen gick jag upp den igen!
Har du hål i naveln? Nej, men jag har ett navelhål! Eller... Va?
Har blåa ögon? Nä, de är gröna och bruna
Har du varit i Asien? You bet!

 

Vill?
Vill du ha breda höfter? De är tillräckligt breda.
Vill du vara smalare? Jag skulle ljuga om jag sa nej
Vill du ha en hund? Inte en till..
Vill du att det ska vara soligt nu? JA TACK!
Vill du vara singel? Jag är singel, SINGEEEEEEEEEEEL!
Vill du sova just nu? Snälla ja!


Kan?
Kan du cykla fort? Like a boss

Kan du sminka snyggt? Hyfsat.
Kan du springa långt? Haha, nej! Tragisk, jag vet.
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i månad? Absolut!

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? Städat.

Hur vill du bo? Hemtrevligt!
Hur är ditt drömjobb? Bra, tack.
Hur mår du egentligen? Du, det undrar fan jag med ibland!
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Charmig, omtänksam, rolig, pålitlig, smått galen och ärlig i ganska stora drag.
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? Dra en Ezra Fitz och fråga om han får hänga med på toaletten. Okej, jag skojade.
Hur många par solglasögon äger du? Tre. Tror jag.
Hur länge ska du vara vaken idag? Tills jag blir trött.

 

 

Ska? 

Ska du sova snart? Definiera snart?
Ska du utomlands i år? Ja, jag hoppas det.

Ska du ha något svart på dig imorgon? Vette katten.

Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Va fan.
Ska man va lång eller kort när man är kille? Ska?! Jag är väl inte Hitler heller?!
Ska du duscha imorgon? Nä, snart.

Ska du köpa något i veckan? Tågbiljett till Karlstad antar jag.



Vad?
Vad får dig att bli rädd? Lost. No shit.
Vad gjorde du i helgen? kollade på Pretty Little Liars, sov alldeles för lite och skrattade tokmycket!
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Vill inte ens föreställa mig.
Vad har du på dig just nu? Cricket tröjan och jeans.
Vad tänker du på just nu? Holly Marie Combs. Det kändes ju stabilt. Men det är sant!
Vad för mobiltelefon har du? En trasig iPhone. Woops.

Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Vita ränder..

Vad gjorde du idag? Var med Tilda, kollat på tv, sov... typ sånt.

Är?

Är du snygg? Det får du väl fråga någon annan om de tycker.
Är du brunett? Ja. 

Är du lycklig? Inte olycklig i alla fall!
Är det snyggt med rosa strumpor? Rosa är alltid vackert. Eller nåt.
Är du mysig? Jättemysig!
Är det snyggt att vara riktigt smal? Det beror på vad "riktigt smal" menas som. Undernärd och benig? Nej. Hälsosamt men smal? Ja.
Är du ensam just nu? Nix
Är det soligt ute? Det är MOLNIGT ute...




 Kraam





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards