elinelvira

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Elin - 17 april 2012 23:07

Papper, papper, papper och 2 ton skolböcker under det. Så kan man enkelt beskriva mitt skrivbord just nu. Om jag ska dra veckan i korthet så har jag ett stort spanska prov imorgon och ett fucking matte prov på torsdag som jag verkligen inte fattar något till. Dock kan jag medela att jag fick D på förra matteprovet som jag seriöst trodde att jag skulle få F på. Fick liksom även 1 A poäng (bara en annan i heeela klassen fick också det! WEEHOO) Lite stolt faktisk. Eftersom jag klarade det testet så blire väll detta matteprov som blir F-stämplat... Okej nog med negativa tankar nu! På fredag är jag ledig eftersom jag ska till Karlstad, snacka plugghörna i den delen av vagnen jag kommer sitta i!!! Hörrni mitt liv är inte så spännande just nu, bara massa plugg. Men ser i kors för mina linser har torkat.. höhö..

 

Tycker även det är extremt kul att The Host  har fått en officiel poster nu. Längtar till filmen som antagligen kommer bli rikitgt läskig. Fast boken var lite tråkig i mellan åt, handlingen passar bättre på film tror jag...

 

Rätt lik bokomslaget, gillas!


Kraam 








Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards