elinelvira

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Elin - 3 maj 2012 23:05

Goooood...dag! Torsdag och jag vaknade med huvudvärk. Det här med att först sova i snitt 5 timme per natt, och sen sova 9 timmar.. Man blir knäpp. Dagen in tha school har varit rätt bra. Fick sluta tidigare från svenskan så var hemma vid 3, sånt borde hände lite oftare! La mig i sängen och chillade. Mamma berättade att vi nu har bokat en resa till Italien första veckan i Juli. SÅ JÄVLA TAGG! Plus att vi frågade iaf Zoo ville följa med (eftersom hon aldrig varit utomlands liksom) så nublire extra taggilugg! Har annars ringt runt och snackat i telefon, kommer få öroncancer höhö!

 

Jag: Alltså.. Folk är helt sjuka i huvudet!

Bästy: Jaha, är de?


Åh, hon är så underbar

Nu ska jag byta om och sova. Har sovmorgon imorgon så jag kan få sova till klockan 7 WEEHO!



En by som heter Como utanför Milano i Italien ska jag vara i typ 2 veckooor TAAGGG!!



Kraam





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards