elinelvira

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Elin - 30 maj 2012 23:39

Trodde detta inte kunde bli något annat än en helvetesdag, men se där hade jag fel! Började dock med spanska muntligt prov, sedan vidare till matte nationella muntliga. Inget av dem var såvärst överdrivet svårt. Spanska provet skulle vi haft idag också men fick det till imorgon istället. Åh herre det kommer gå ganska rätt åt skogen om man kan uttrycka det så. Haha!


Helt allvarligt, det har hänt nåt med min hjärna. Jag springer runt och tänker på spanska. SPANSKA! Jag menar, jag har läst spanska i skolan sen i sexan. Inte fan är jag bra för det (okej då, jag fick A på senaste provet. Men.. NÄSTAN!), och jag kan absolut inte föra en full dialog på spanska där jag berättar om väder och sånt utan att tänka efter. Det är liksom inte som engelskan där orden bara ploppar upp. Så VARFÖR springer jag då runt och tänker spanska? Jäkligt bra fråga. Och väldigt oineressant. Lol. Märker att jag svammlar så ska sova och drömma ifall jag ska hänga mig efter provet eller förvandla mig till en rosa elefant.... (orkar inte med miiiiig hahahahah!)


 




Kraam





 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards