elinelvira

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin - 21 maj 2012 22:42



Ord kan inte bsekriva hur stolt man blir av att se detta. Och video montaget var fantastiskt, fick nog lite tårar i ögonen! Tänk hur mycket hon har åstakommit på så kort tid samtidigt är hon den finaste människan som finns♥


 


Kraam





Av Elin - 20 maj 2012 15:58

Lördag kvällen spenderades med de finaste vännerna man kan ha! Skrattade mer än vad som är mänskligt, dansade till Riverside fööör många gånger och skämde ut mig så det räcker för resten av mitt liv. Wooop det man behöver göra under ett år, gjort på en kväll! Känn på den! haha! Okej... hängde hemma hos Sophie med Tilda på hemvägen, finns ett bättre ord än ironi för att sammanfatta? Nej juste. Chillade i solen med ett mumsigt äpple och nu har jag spenderat all min plugg tid framför datorn. But who cares, the night is long!



Ska lana Pretty Little Liars  och lyssna på 30 second to mars, söndagslycka! 


Kraam





Av Elin - 19 maj 2012 13:21

Ungefär såhär borde varje lördag startas! Blev väckt strax innan nio, drog på mig träningskläderna och tog en runda i spåret med mamma & lillebror, han var fett duktig för att vara första gången! Hur underbart som helst! Åh vad jag vill ha sommar nu. Tog en dusch och åt lite lunch. Nu ska mamma dra ned mig till Plantagen och kolla på nått växthusliknande skåp som hon är sucker efter. Men vi har inte riktigt någon konstant solig plats på vår framsida. Haha to be continued... Ska hem till Sofia med lite folk ikväll, kommer bli asgrymt. Stayar the night där också så inge mer bloggning ikväll!




Kraam







Av Elin - 18 maj 2012 20:49


Helt ärligt den bästa fanvideo jag sett, sjuukt bra gjord!

 

Kraam





Av Elin - 17 maj 2012 19:31

Aloha alla människor. Torsdag, solsken (i alla fall ibland) och snaaaart sommarlov. Not complaining! Sammanfattning av dagan; Egentid. Så himla skönt! Älskar att vara med mina fina, men ibland behövs sånna här chilldagar. Började med att springa spåret, åt lunch (!!) skrev svenskaarbetet, duschade och satte på mig min leopardklänning. LYCKA. Åt en supergod middag och så har mamma bakat pepparkakskaka med jordbubbs till. Nu är Sophie här sen kommer Fridfrizz, livet är rätt bra ändå ♥


 




 Kraam







Av Elin - 16 maj 2012 20:20


"1...2...3... The Jonas Brothers"  looool

 

 

Hittade denna för ett tag sedan, så klockers!

Kraam













Av Elin - 15 maj 2012 23:22

Känslan när man skriver ett helt inlägg så fuckar internet upp sig så allt försvinner... då blir man rätt lack. Tisdag är det alltså idag och trots att det blev sent igår är jag ganska pigg. Slapp i alla fall vakna flera gånger i natt och fick hela 5 timmars sömn. Feels good. Skoldagen har spenderats i skolan (Näähää) Blev inte så mycket klokare men skrattade desto mer. Haha orkar inte hur mycket vi låter i korridorerna. Men all gäll sång och snygga moves blir inte lika pinsamt med er tjejer ♥ Hemma snackade jag med mormor och telefonade med farmiz. Sedan kom Sophie hit och vi gjorde ett tappert försök till det sista på naturkunskapen. Nu är den inlämmnad, ska bara kunna allt till måndag... SAAY WHAAAT??

 

hahah, looks like my everyday life



Kraam 

 

 

 

 

 



Av Elin - 14 maj 2012 22:51

Klockan är snart 11 on tha night och min säng ser väldigt lockande ut. Dock kommer jag inte få gosa mig ned förens om minst en timme. Har fått mer naturkunskap på halsen och måste övaövaöva på engelskan. Har varit duktig och läst ut hela svenska boken, tyckte den var mysig och funtar på att läsa nästa del. Höhöh! Tog även ett Zumba pass och sprang 10 längor utanför huset (en del av gatan) borde inte springa på asfallt men pallade inte gå till skogen. Haha och den är ju sååå långt borta, lazyie. Ny duschad och sitter med en kopp te med riskakor bredvid, då är livet inte så dåligt iallafall.



Kraaam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards