elinelvira

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 21 juni 2012 17:42


Kära vänner det finns bara ett ord för att samanfatta mina känslor efter detta; OMG! Kan inte förstå att detta är slutet på en fantastisk saga. Kommer kännas extremt konstigt samtidigt är jag oerhört glad för att se den, antagligen, bästa filmen i hela sagan. Är väldigt spänd på att se hur de har gjort Renesmee. Wooop woooop!





Kraam

















Av Elin - 20 juni 2012 11:58

Idag gick det upp för mig att jag faktiskt har sommarlov. Jag har inte tänkt på det förut, men nu slog det mig. Jag har ledigt. Jag har inga måsten över huvudtaget, jag behöver inte ens gå upp ur sängen om jag inte vill. Fyfan vad härligt! Kan även konstatera att jag inte har någon aning om varken dag eller tid och riktigt njutit av livet! Shit vad härligt det är ändå! Det är mycket planer här hemma inför midsommar och konfirmationen men jag tror jag ska lägga mig i solen.  DET BLEV FAN SOMMAR I SVERIGE I ÅR OCKSÅ! YIIIHAAA! Nu ska jag ut och steka. Sophie messade just så ska gå de 170 metrarna hem till henne... och steka där då. Haha!




Inte för att den här bilden har med inlägget att göra, tycker bara att den är så brutalt rolig. Haha!


Kraam





Av Elin - 18 juni 2012 19:19

Det bästa som finns: fina vänner, god mat, musik, skratt, sommaren, livet. Något i den stilen.


Sprang spåret med mamma och en cyklande lillebror bredvid. Överdrivet lång dusch sen min kära dator halva dagen. Soppi kom över och lyssnade på musik med min lilla räka. Haha han älskar att få vara med mig och mina vänner. Sööt. Han och jag gick en promenad innan middagen med Fletcher. Så om ni hörde två tondöva smurfar vråla "EUUUUPHOOOOOOOORIAAAAAAAAAAAAAAAAAA FOREVER TO THE END OF TIME" då var det ju antagligen vi då. Haha! Epic moment när nån unge svarar oss från en baksida bakom ett högt plank. Lol. Ska babysitta räkan till 9 sen drar jag till Sophie där även Kajsa är efter hennes dejt xD Har dessutom spelat sönder en stor hög Taylor Swift låtar, knas att de aldrig blir uttjatade...


  




Kraam

Av Elin - 17 juni 2012 11:57

Herre vad jag suger på att blogga på sommaren. Alla normala rutiner försvinner ju men nu är jag här. Eftersom det har regnat på oss i snat 2 dagar så har jag bara vart inne hela dagarna. Igår lekte jag också med Kajsa och Sophie, alla var dock allmänt trötta men idag så ska vi spåra. Eller nått. Haha! Åt frukost klockan 10 imorse så det är en förbättring mot att STIGA UPP vid 12. Lol kommer sova bort hela sommaren. Ska byta om och messa lite mer med min lilla ost. Man behöver några solstrålar nu i regnvädret ♥



 


Fina underbara vänner. Saknar dig Audrey och Kajsa... tja vi ses ju snart höhö


Kraam






Av Elin - 14 juni 2012 20:06


"Please tell Joey - CHRISTMAS WILL BE SNOWEEYYEEEYY!!!!"

C'mon Lisa I know your lines better than you! Btw I remembered all the lines....dear lord


Heheh kollar på Vänner med mamma just nu, dock sover hon och mina egna vänner hör inte av sig så wehuuu


Kraam














Av Elin - 13 juni 2012 20:26


Så otroligt vacker, tycker hon är en av de finaste Liars. 

 

Idag vaknade jag vid halv 12 eheh men mamma gjorde frukost på sängen så rätt nice start på dagen! Sedan har jag städat hela rummet och sprungit spåret. Hjälp till med middagen och nu ska jag chilla med Sophie här.


Kraam













Av Elin - 12 juni 2012 20:19

Hejsan!


Känns som evigheter sen jag bloggade. Fast så är det ju inte. Vi hade det superkul i helgen med mycket skratt och mängder av mat. Haha det är en standard! Slutade skolan idag, aldrig mera Sa1B!! Nästa år blir det ju Sa2B, känns väldigt skumt. Haha! Har sovit sen klockan 6 till 8, är helt slut. Förstår inte vad all trötthet kommer ifrån. Tror jag ska dra mig mot Sofia sen. Har bara inget busskort så det blir lite svårt..... I-landsproblem!!

 

 

Av Elin - 10 juni 2012 23:54


Vad ska jag säga? Klockan har passerat tolv och det är nu måndagnatt. Utanför fönstret är det ganska ljust men tyst här ute i förorten. Sitter och tänker på hur fantastiska människor jag har i mitt liv. Vi irriterar oss på varandra och bråkar ibland, men trots allt hänger vi ihop i ur och skur och delar allt. Framförallt delar vi glädje. Bilden ovan är ett exempel på det. Glädje, kärlek och lycka. Tillgivenhet. Jag har så fantastiska vänner med så stor passion för vad de gör - även om alla pysslar med olika saker - och som dessutom är så fruktansvärt duktiga på det de gör. Så vad vill jag säga med det här? Att jag är så lyckligt lottad. Att jag är glad att jag en hel helg umgåts med en hel drös av dessa fina människor igen. Ville bara säga att ni betyder allt ♥

Godnatt, världen. Glöm inte berätta för de ni älskar att ni älskar dem.

 

 

 

Kraam











Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards